Gjest Silmarill Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Nå på NRK1 er VAMP - et av mine yndlings norske band! Dere må se dette! Nydelig! Takk, det var det jeg skulle si!
Gjest Tyr Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Også fan av Vamp. Ser og hører på....
Gjest Silmarill Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Også fan av Vamp. Ser og hører på.... ← Så flott Tyr - de er bare sååååååååå bra! Har alle cdène + samboer får DVDèn av dette programmet i julegave av sønnen min! Gleder meg til Tir na noir med Rita Eriksen:-) VAMP og Tyr
Gjest Tyr Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Den kommer nå Sillmarill. * er så vakker .. tørker tårer og synger med*
Gjest Leiababe Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Ååhh.. Vamp er så utrolig bra! Elsker bare det bandet Fikk ikke reist på konsert denne runden her, og det er jeg litt lei meg for. Har heldigvis fått sett de live et par ganger, og det har vært kjempebra!!!!
Gjest Silmarill Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Den kommer nå Sillmarill. * er så vakker .. tørker tårer og synger med* ← Som fløyel og mer til i mine ører - så utrolig nydelig! (til å gråte av faktis ja - som du sier) :cry: Øyvind Stavland er også så utrolig med alle de instrumentene han kan spille på! Glad du også har sansen for Vamp Tyren- Vamp er faktisk utrolig bra Endret 22. desember 2006 av Silmarill
Gjest Tyr Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Sillmarill, du får en egen plass i mitt Vamphjerte. *tårene var ekte de* Endret 22. desember 2006 av Tyr
Gjest Fliss Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Det var et flott program - og jeg har kjøpt CD`en i julegave til mannen ... Han elsker Vamp, og jeg gleder meg til å gi ham den ...
Murron Skrevet 27. desember 2006 #11 Skrevet 27. desember 2006 Vamp er fantastisk! Men mye bedre live enn på plate, da er de helt magiske.
emondak Skrevet 27. desember 2006 #12 Skrevet 27. desember 2006 Vamp i full symfoni nytes best live.. Var på maihaugen i sommer å så de der, i et forrykende uvær ble stemninga bare bedre. Vi krøp sammen under paraplyer og satt der å sang med!! Musikk er vel generellt best live, det meste i allefall
Gjest Gjest 1 Skrevet 28. desember 2006 #13 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg synes KORK er veldig dyktige som spiller så mye variert, de behersker så mange sjangre. Bra de samarbeider med f.eks. Silje Nergaard osv. men hvorfor velge VAMP? KORK burde holde seg til en viss standard innen samarbeidspartnere. VAMP synger så veldig dialekt at det sikkert er mange som ikke forstår hva de bråker for. Endret 28. desember 2006 av Gjest 1
Gjest Fliss Skrevet 28. desember 2006 #14 Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes KORK er veldig dyktige som spiller så mye variert, de behersker så mange sjangre. Bra de samarbeider med f.eks. Silje Nergaard osv. men hvorfor velge VAMP? KORK burde holde seg til en viss standard innen samarbeidspartnere. VAMP synger så veldig dialekt at det sikkert er mange som ikke forstår hva de bråker for. ← Nei, nå må du gi deg Vestlandsdialekter har både sjel og sjarm
Gjest Taxi Skrevet 28. desember 2006 #15 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var på konserten der de spilte sammen med kringkastingsorkesteret. kjempebra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå