Gå til innhold

VAMP i full symfoni med KORK

Anbefalte innlegg

Gjest Silmarill
Skrevet

Nå på NRK1 er VAMP - et av mine yndlings norske band! Dere må se dette!

Nydelig!

Takk, det var det jeg skulle si! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet
Også fan av Vamp.  :)

Ser og hører på....

Så flott Tyr - de er bare sååååååååå bra! Har alle cdène + samboer får DVDèn av dette programmet i julegave av sønnen min!

Gleder meg til Tir na noir med Rita Eriksen:-)

VAMP og Tyr :klem:

Skrevet

Den kommer nå Sillmarill. :)

* er så vakker .. tørker tårer og synger med*

Gjest Leiababe
Skrevet

Ååhh.. Vamp er så utrolig bra! Elsker bare det bandet :danse: Fikk ikke reist på konsert denne runden her, og det er jeg litt lei meg for. Har heldigvis fått sett de live et par ganger, og det har vært kjempebra!!!!

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Den kommer nå Sillmarill.  :)

* er så vakker .. tørker tårer og synger med*

Som fløyel og mer til i mine ører - så utrolig nydelig! (til å gråte av faktis ja - som du sier) :cry:

Øyvind Stavland er også så utrolig med alle de instrumentene han kan spille på!

Glad du også har sansen for Vamp Tyren- Vamp er faktisk utrolig bra :danse:

Endret av Silmarill
Skrevet (endret)

Sillmarill, du får en egen plass i mitt Vamphjerte. :)

:klem:

*tårene var ekte de*

Endret av Tyr
Skrevet

Det var et flott program - og jeg har kjøpt CD`en i julegave til mannen ... Han elsker Vamp, og jeg gleder meg til å gi ham den ...

Skrevet

Hadde de med seg han gamle vokalisten?

Skrevet

Vamp er fantastisk! Men mye bedre live enn på plate, da er de helt magiske. :klappe:

Skrevet

Vamp i full symfoni nytes best live..

Var på maihaugen i sommer å så de der, i et forrykende uvær ble stemninga bare bedre. Vi krøp sammen under paraplyer og satt der å sang med!!

Musikk er vel generellt best live, det meste i allefall :)

Skrevet (endret)

Jeg synes KORK er veldig dyktige som spiller så mye variert, de behersker så mange sjangre. Bra de samarbeider med f.eks. Silje Nergaard osv. men hvorfor velge VAMP?

KORK burde holde seg til en viss standard innen samarbeidspartnere. VAMP synger så veldig dialekt at det sikkert er mange som ikke forstår hva de bråker for.

Endret av Gjest 1
Skrevet
Jeg synes KORK er veldig dyktige som spiller så mye variert, de behersker så mange sjangre. Bra de samarbeider med f.eks. Silje Nergaard osv. men hvorfor velge VAMP?

KORK burde holde seg til en viss standard innen samarbeidspartnere. VAMP synger så veldig dialekt at det sikkert er mange som ikke forstår hva de bråker for.

Nei, nå må du gi deg ;) Vestlandsdialekter har både sjel og sjarm :)

Skrevet

Jeg var på konserten der de spilte sammen med kringkastingsorkesteret. kjempebra!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...