Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 23 og mannen min er 24, vi pleier å feire annenhver jul hos våre foreldre, da blir det "rettferdig". hvordan gjør dere andre unge par det uten barn? bare nyskjerrig ;) og dere med små barn, hvordan gjør dere det? feire jul borte, eller har dere julefeiringen hjemme hos dere selv med egne tradisjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før vi fikk barn feiret vi hver for oss. Etter det: annethvert år.

Nå har vi eget hus og en mine/dine/våre barn og feirer litt ettersom. Men alltid sammen.;)

Skrevet

vi er sånn noenlunde annenhver jul med mine og hans familie, hvordan vi gjør det variere. hvis vi er med svigerforeldre er vi somregel her hos oss, Med min familie variere det, enten reiser vi til Bergen, eller mine foreldre kommer her til oss. Med unger i huset er det igrunnen best å være i eget hus

Skrevet

Første jul hos mine foreldre, andre jul hos sambos far, i år er det mine foreldre igjen. Men det er mulig vi kommer til å feire hos mine foreldre oftere enn hos hans familie i det lange løp. Moren hans bor i utlandet og det er mulig det kan være vanskelig for oss å komme oss dit på grunn av økonomi og jobb. Vi kommer nok ikke til å feire sammen med faren hans flere ganger, for ingen av oss hadde det koselig der i fjor.

Skrevet

Før vi fikk barna var vi i begynnelsen hver for oss, etterhvert ble det annenhvert år. Det gjorde vi også til og begynne med da eldste mann var født. Men etter at nr to kom følte vi for å være litt mer i ro på julaften og lage vår egen juletradison.

Skrevet

Vi har vært sammen i snart to år, og feire julen hver for oss, men fra neste år er vi samboere i eget eiet hus, og vi har en liten drøm om å feire jul hos oss selv da, og invitere foreldre. Største problemet vårt er om vi skal ha pinnekjøtt eller ribbe til jul når vi skal feire sammen, ingen av oss vil ha det annenhver år, ender sikkert opp med begge på en gang. ;)

Skrevet

Vi feirer hver for oss. Kommer nok til å gjøre det frem til vi får barn.

Jeg har feiret en jul for noen år siden med hans familie, men det var fordi jeg jobbet til klokken 17:00 og ikke ville sette meg i bilen å kjøre til fredrikstad da.

Skrevet

Vi har feiret sammen siden vi ble sammen. Og kommer til å gjøre det fremover

Skrevet

Vi har feiret sammen hjemme hos oss selv helt fra vi ble sammen, altså helt fra før vi fikk barn.

Skrevet

Vi har vært sammen over 7 år og feirer stort sett hver for oss. To ganger har samboeren min feiret med min familie, men jeg har aldri feiret med hans (familiene våre bor så langt fra hverandre at det går ikke an å kombinere). Sånn kommer vi nok til å fortsette julefeiringen inntil vi får barn, da ser jeg for meg at vi feirer hjemme hos oss selv og inviterer familien fra begge sider hjem til oss og de som vil/kan komme gjør det.

Skrevet

Før vi fikk barn feiret vi noen ganger hver for oss, men etter at barna kom har vi vært hjemme hos oss selv. Vi driver gård, og da er det best å være hjemme siden vi må i fjøset både morgen og kveld. Men vi drar alltid til min mamma på førstedagen.

Skrevet

Vi har vært sammen en stund og har alltid feiret julen sammen. Vi er annethvert år hjemme hos mine foreldre og annethvert år hjemme hos oss selv, med våre foreldre hos oss :)

Skrevet

Vi har feiret jul sammen hjemme hos oss selv helt siden vi møttes. I og med at vi bare har særkullsbarn er vi annethvert år bare vi to voksne. Vi har av og til bedt mine foreldre, og en gang hans - men de drar hvert år til sambos bror.

Jeg synes det er best å feire hjemme hos oss selv, så slipper vi å stresse ut julaften. Første og andre dagen er vi alltid hos hans og mine foreldre.

Skrevet

Første året vi var sammen feiret vi hver for oss. Etter det annethvert år hos mine/hans foreldre. Men i år feiret vi hjemme, veldig koselig og veldig deilig å slippe reisingen. :)

Skrevet

Vi feirer hos oss selv. Vi er to voksnes og fire unger. Jeg synes det er mye koseligere å feire hjemme, enn å stresse rundt til andre. Familien kan man jo besøke ellers i året.

Skrevet

Før vi fikk barn var vi stort sett hjemme hos mamma og pappa på julaften. Det har vel blitt til at vi var en gang hjemme hos svigerfar og kona hans og et par ganger hos svigermor.

Den første jula med barn var vi hjemme hos oss selv, men vi inviterte svigermor, svigerinne og nevøen vår hit. Den andre jula var vi hos mamma og pappa, og i år var vi hjemme igjen - sammen med mamma, pappa, lillebroren min, svigermor og lillesøsteren til mannen. Det var koselig. Tror vi kommer til å være hjemme heretter, men kanskje invitere noen til oss på julaften. Det virker litt stusslig å bare være 3 på julaften når man er vant til å være så mange.

Skrevet

Vi feirer hver for oss. Jeg hos mine foreldre og han med sine. Jeg kommer alltid til å feire med mine foreldre, men gjerne sammen med alle. Jeg tipper at vi inviterer alle hjem til oss når vi får barn.

Skrevet

Vi feiret den første julen hver for oss, men snakker om at vi har lyst til å feire julen sammen neste år. Blir vel mest sannsynligvis annenhvert år hvis vi skal feire sammen.

Skrevet

Før vi fikk barn feiret vi annethvert år hos mine og hans foreldre

Etter barna kom har vi feiret hvert eneste år hos oss selv, og i år er 11 gangen.

De siste årene har min mor og far skiftet på hvem som er her. Hans foreldre vil helst være hos seg selv...sier de...men ender opp hos mannens søster hvert år.

Skrevet

Før vi fikk barn var jeg med hans familie på julaften, heele slekta hjemme hos våre barns oldemor. Da vi fikk får første insisterte jeg på at de skulle få feire hjemme hos seg selv, og dermed ble tradisjonen med å feire hos oldemor brutt, for nå kommer foreldrene våre og hans søsken hjem til oss. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...