Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Er SÅ fornøyd med oss selv: Fikk tak i Nintendo Wii uten å ligge 12 timer i kø for de få maskinene butikkene fikk. Har kjøpt Zelda og Rayman i tillegg til Sports som fulgte med maskinen. I tillegg har vi kjøpt ekstra hånskontroll og en annen kontroll Noen med erfaringer på spill eller maskin? Wii points - hva er det? Lett å sette seg inn i? Hvordan funker gamecube spill på denne? Mor må være forberedt på å kunne svare på evt spørsmål...
Meaty Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Her i huset har vi Zelda og Sports, det er foreløpig bare samboer som har spilt Zelda men han har sitti oppe noen netter ja... Selv er jeg hekta på tennis Wii points er poeng man kan kjøpe retrospill for, dvs spill som har blitt gitt ut tidligere på Nintendo (opptil N64) og Sega. Man må ha Wii'en koblet til nettet, så kan man bruke kredittkort og kjøpe poeng som man igjen kan kjøpe nedlastbare spill for. Dette fungerer som fot i hose, det var kjempeenkelt Man kan visst også kjøpe Wii points i spillbutikker. Gamecubespill fungerer helt fint på Wii, samboer spiller masse Fifa og han sier at grafikken er en smule bedre når man spiller på Wii i stedet for GC men jeg synes dette høres noe snodig ut...?
Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Vi måtte pakke opp og innstallere (barna hadde blitt galen dersom de skulle måtte vente på dette ja... ) Holder på med Sports: Foreløpig har samboer vunnet tennis og bowling, mens jeg vant i boksing. Men absolutt morsomt ja.
Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Der for pakningen på Zelda også...
Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Sambo likte Zelda. Jeg synes den var kjedelig. Er nå pakket inn igjen, mens Rayman er åpnet. Må jo bare prøve - littegranne...
Mischa Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Zelda kjedelig?? Da har du sikkert ikke satt deg ordentlig inn i det.. du bør absolutt fortsette å spille for Zelda er definitivt det beste spillet. Men i begynnelsen er det selvfølgelig mye "opplæring" slik at det føles som man ikke får spilt så mye. Men anbefaler deg på det sterkeste å gi det en ny sjanse! Vi har Rayman, Zelda og Sports. Rayman er ganske gøy, men er mer partyspill egentlig, men vi rundet det på noen dager så det kunne vært flere brett synes nå jeg.. Håper det kommer noen nye kule spill snart
Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Rayman har iallefall kul musikk. Flirer av samboer her jeg sitter og surfer. Godt jeg har funnet en sambier som er like barnslig og leken som meg... Zelda har bare vært på i ca 30 minutter, men ser jo at det er kjedelig til å begynne med iallefall. Men dette er kjøpt inn med tanke på stedatter på 12 år.
Meaty Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 tjohoo!! Dette innlegget er skrevet paa Wii!!
Mischa Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Rayman har iallefall kul musikk. Flirer av samboer her jeg sitter og surfer. Godt jeg har funnet en sambier som er like barnslig og leken som meg... Zelda har bare vært på i ca 30 minutter, men ser jo at det er kjedelig til å begynne med iallefall. Men dette er kjøpt inn med tanke på stedatter på 12 år. ← hehe ja jeg er glad jeg også har funnet en som er like glad i konsoller og spill som jeg er.. Liker Zelda jeg fordi det krever at du tenker litt og bruker de små grå for å løse mysterier og hindringer på veien, så gleder meg til å spille det:) Har Zelda til SuperNintendo, N64, Game Boy og Game Cube.. så det var en selvfølge at jeg skulle ha det til Wii også.. klarte å snappe opp siste eksemplar på Platekompaniet Endret 24. desember 2006 av Mischa
linky Skrevet 26. desember 2006 #10 Skrevet 26. desember 2006 Min mann kjøpte seg nintendo i forrige uke, han slapp også unna laaaaang kø. han har også kjøpt zelda, selv har jeg prøvd tennis og bowling. det var jo gøy..he he
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #11 Skrevet 27. desember 2006 Gc spilla har en smule bedre grafikk på Wii faktisk, siden wii absolutt ikke er en ny maskin på den måten, men en (gigantisk) oppgradert GC..
Gjest Taxi Skrevet 27. desember 2006 #12 Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk Wii til bursdagen min av kjæresten! Kjempegøy!! Har zelda, istid og sportsspillet. Ønsker meg donkey kong, rayman og super mario. og lurer på å kjøpe meg en sånn vanlig kontroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå