tuji Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Jeg prøver å lage sjokoladetrøfler, men det går ikke så greit. Det sto i oppskriften at den skulle stå i kjøleskapet noen timer før man ruller det til kuler. Nå har det stått i fem-seks timer, og jeg synes ikke det ser ut som jeg kan lage noe som helst av det. Hvor stiv skal røren være? Hva kan jeg ha gjort feil?
tuji Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2006 Jeg ga blanke og spiste det med skje . Kvalm...
Gjest Deception Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Minner meg om da jeg laget hvit sjokoladekrem til en kake, og fikk altfor mye. Jeg fikk ikke lov av mannen til å kaste overskuddet, men det tok ikke lang tid før jeg "plutselig" fikk lov allikevel.
skrue Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Jeg prøver å lage sjokoladetrøfler, men det går ikke så greit. Det sto i oppskriften at den skulle stå i kjøleskapet noen timer før man ruller det til kuler. Nå har det stått i fem-seks timer, og jeg synes ikke det ser ut som jeg kan lage noe som helst av det. Hvor stiv skal røren være? Hva kan jeg ha gjort feil? ← Ha i mer sjokolade etter at massen er avkjølt og ikke vil stivne og/eller pisk massen lett om det er fløte i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå