Amber Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet om det finnes, og hvor på nettet jeg evt kan finne det?
Champagnepiken Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Du kan prøve her, for eksempel!
Amber Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Hva med plasser jeg ikke trenger å betale for det....?
Gjest -eline- Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Ikke betale for DVD-er? ...hvis du snakker om å laste det ned så er det ikke lov å spørre om det på KG.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Noen som liker det? Synes det var morsomt. Noen som vet hvorfor dette ikke sendes i det uendelige, som Friends, Seinfeld, Kongen av Dronninger (King of Queens) osv? Er jo minst like bra. Noen streamingtjenester som har denne? Anonymkode: a8ae5...004 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 På 28.7.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev: Noen som liker det? Synes det var morsomt. Noen som vet hvorfor dette ikke sendes i det uendelige, som Friends, Seinfeld, Kongen av Dronninger (King of Queens) osv? Er jo minst like bra. Noen streamingtjenester som har denne? Anonymkode: a8ae5...004 Tror faktisk at ingen streamingsider har denne. Er vel en av seriene som har falt ut av tv-nostalgia. Men har du DVD-spiller uten regionsperre så finnes det DVD-er å få kjøpt via Amazon, og sikkert andre sider. Jeg vil kanskje tippe at denne serien føles hakket mer utdatert i dag. Det var vel et forsøk på å lage en mer "ung og hipp" versjon av Friends, men uten at det var særlig vellykket. Anonymkode: 1a380...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå