Xania Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Er på jakt etter et hvitt kappelaken til dobbeltsenga vår, men så langt har jeg ikke funnet hvitt, bare andre farger. Hvis du vet hvor jeg kan finne et hvitt et, gi meg et tips!
Gjest bada Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Jeg mener bestemt de har det på Skeidar, samt på Interiørland. Du kan jo ta en telefon og sjekke der?
Leo Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Det kommer litt an på hvilke mål sengen har, men på Jysk har de helt greie hvite kappelaken i to "høyder". Interiørland har også godt utvalg, men de fører Turiform og Høie som selvfølgelig er dyrere.
Xania Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2006 Tusen takk for tips, bada og Leo! Da skal jeg ta meg en tur til Alnabru snart, der tror jeg det finnes både Skeidar, Interiørland og Jysk. (Men tror jeg venter til verste julerushet er over først. )
Gjest Shoreh Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Høie har nydelige antikkhvite kappelaken i tykk vevet kvalitet.
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Vi har kjøpt vårt på IKEA. Men jeg har ikke satt det på enda da...
Gjest Fjellsippa Skrevet 26. desember 2006 #8 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har kjøpt hvite kappelaken på Hansen & Dysvik.
Gjest Pjusk Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Kjøpte mitt på Princess (tror jeg), så etter denne tråden å dømme kan du bare "velge og vrake".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå