Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min kom og fortalte meg at han skulle ha fest på nyttårsaften og lurte på om jeg ville komme.. Jeg skal ha barnet mitt denne nyttårsaften og det fortalte jeg han.. Samtidig sa jeg at jeg hadde håpet at vi tre kunne feire kvelden i sammen, men hvis han heller ønsket å feste den kvelden så fikk han jo det..

Saken nå er at det var nylig slutt en periode mellom oss og for en mnd siden kom han tilbake og ønsket å prøve igjen, men han er fremdeles usikker på hva han vil...

Ettersom vi nå prøver å få forholdet til å fungere så ønsker jeg selvfølgelig å være med han og mitt barn på nyttårsaften og gå det nye året i møte sammen..

Er det ego tenkt av meg eller hva mener dere?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Har du fortalt han at du skal ha barnet ditt der og at du også vil ha han der for lenge siden da? Han inviterte deg jo og hvis han har invitert masse folk så kan du jo ikke bare be han avlyse.

Skrevet

Selvfølgelig skjønner jeg at du har lyst at han skal være sammen med deg og barnet ditt på nyttårsaften. Det ville sikkert jeg også gjort om jeg var i samme situasjon. -

Men han velger altså å feste sammen med vennene sine. Det viser jo hans prioritering. Tror ikke det hjelper hverken med kjefting eller trusler, men du har rett til å være lei deg.- Lett for meg å komme med råd, men hvis du har noen venner eller venninner så ville jeg bedt dem hjem til meg på nyttår. Og vist ham at jeg har et liv utenom ham, men også for å gjøre det beste ut av en slik kveld.

Kanskje han da i beste fall angrer seg og ser hva han går glipp av. Prøv å lage til en hyggelig kveld, enten han er tilstede eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...