Gå til innhold

Hva skal mennene deres ha på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er endelig kjolen min i boks og fokuset skal rettes mot min kommende mann.. men hva i all verden skal han ha på seg? Han vil ha en dress med vest som ikke er sort. Noen som har tips om nettsider vi kan kikke? Eller kan anbefale noen butikker som har kvalitetstøy til ikke altfor dyre priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke tips til butikker desverre.

Min skal leie (det er mye billigere i USa og vi betaler 800kr for smoking m bukse,jakke,vest,skjorte,slips,sko og mansjettknapper).

Han skal ha DENNE. Men han skal ha vest og SLIPS i en farge de kalte champagne...litt sånn lys beige.......

Endret av *Emma*
Skrevet

Har ikke tips jeg heller, vil bare si at mannen min skal ha bunad. (nordlandsbunad med grønn vest). Jeg har tinget på at han skal ha hatt, for det er så fint, også er han så kjekke med hatt.

:) (jeg skal ikke ha bunad, men drømmehvit kjole)

Skrevet

Sagitarius 78: Heldiggrisen deg som har mann med bunad! Har store planer om at min skal få seg det jeg også nemlig, men tviler på at vi har tid og penger til å få det gjort på 8 mnd..

Har du bilde av drømmekjolen din?

Skrevet

På min mann blir det politiets gallauniform :) Men det er jo ikke akkurat et alternativ for alle da....

Skrevet

Min kjære skal ha sjakett! Antakeligvis med en lys farge på vesten...

Skrevet

Min kjære skal sannsynligvis ha service-uniform fra militæret. Den er lekker! Men som water 1 skriver, det er jo ikke et alternativ for alle

Skrevet

Smoking.. det er ikke allverdens dyrt å leie heller. 1200 uten skjorte. Kjøpepris har vi ikke fått sjekket ut enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...