Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Kjæresten min er en skikkelig strømefetishist og nå skal jeg overraske ham til jul, har jeg tenkt. De strømpene de har på HM osv er ikke noe sexy akkurat. Strømpene må være sorte med blonder. har de godt utvalg av slikt i erotiske butikker? Det ligger vel en i Tollbugt i Oslo (ikke langt fra jobben min), noen som har vært der og vet om de har noe utvalg i strømper og undertøy?
micia78 Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Vet egentlig ikke så mye i forhold til erotiske butikker, men skal du ha lekre blondestrømper i god kvalitet ville jeg foreslått en strømpebutikk eller undertøysforretning... Det er en av hver på Steen og Strøm i Nedre Slottsgate, som begge to har veldig godt utvalg. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Gutt som digger strømper !!! kjøp hos strømpebutikk eller undertøysbutikk og ikke hos store kjeder alla HM osv. Ligger en liten butikk i Hegdehaugsveien i oslo v/trikkestoppen.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Det trenger ikke å være topp kvalitet på dem, de kommer sikkert til å få olje og diverse på seg og vi har ikke tenkt å være "forsiktige" med dem. Strømper i strømpebutikker koster vel en liten formue?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Det trenger ikke å være topp kvalitet på dem, de kommer sikkert til å få olje og diverse på seg og vi har ikke tenkt å være "forsiktige" med dem. Strømper i strømpebutikker koster vel en liten formue? ← God kvalitet koster kr 100-150. Strømper som muigens kan brukes mer enn 1 gang. Velg noen som det glinser litt av og ser "dyre" ut. Blir sikkert fornøyd uansett. Trampeklapp for deg som har lyst til å gjøre gutten din superkåt og storfornøyd i helgen. Fordel er at vi blir veldig lydig etterpå og en god stund fremover. Så det er trikset for alle damer som ønsker å ha "kuskus" på gutta. Bruk guttas sære tenningsmønster for alt det er verdt. (For oss som har sære fantasier da.) Lykke til
Nelle Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Strømper kjøper man bare ikke i en erotisk butikk. Ikke på HM heller. Det er nå min mening...
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Strømper kjøper man bare ikke i en erotisk butikk. Ikke på HM heller. Det er nå min mening... ← Helt enig med Nelle. Sjekk heller ut http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm. Godt utvalg og god service (men det når ikke frem til jul). Hvis du skal ha ok strømper fra en av kjedebutikkene synes jeg Lindex har best utvalg.
Gjest Fjesingen Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Typen min er også strømpefetisjist, og det synes jeg er en helt grei fetisj for jeg kan liksom bare ta på meg et par strømper og så blir han helt som smør, vel, unntatt enkelte kroppsdeler da... Han liker best gammeldagse stockings som holdes oppe med strømpeholder men stay ups duger det og.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. desember 2006 #9 Skrevet 23. desember 2006 Hvorfor kjøper man ikke strømper på erotisk butikk? Vel jeg kjøpte "ikke" strømper til meg selv i dag. Nettingmønster oppå nylon, med store mellomrom. Vanskelig å forklare, men de var nam :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå