Gå til innhold

Hjelp!

Gjest Fortvilet

Fremhevede innlegg

Gjest Fortvilet
Skrevet

Jeg tilfredstilte meg selv med en medisterpølse i sted .Medisterpølsa brakk i to og nå sitter halvparten av den igjen oppi skjeden. Jeg får den ikke ut! Hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Em... hvis dette er tilfelle... Har du en liten anrettningsgaffel? En slik som man gjerne bruker til pålegg på størrelse med en teskje? Da kunne du kanskje forsøke VELDIG forsiktig å få stukket den inn i pølsa slik at du kan dra den ut etterpå...

Uff det høres jo ut som et helt forferdelig forslag, du kommer vel til å forblø hvis du stikker deg....

Jeg skal forsøke å tenke ut noe....

Skrevet

Har du fått den ut?

Kommer ikke på noe andre måter, men hvis du ikke får den ut må du jo bare dra på legevakten. De er vant til å se litt av hvert så du må ikke bekymre deg for at det er flaut :klem:

Skrevet

Om natten skal man sove og medisterpølser skal inn i et hull en god del lengre nord, så vettu det ;)

Skrevet

Et eller annet klypeaktig. Enten en avrundet pølseklype, en SLØV saks, pinsett eller noe slikt. Sannsynligvis vil du og kunne klare å presse den ut bare du får slappet av nok og bruker rett muskler. Har du født så sier det seg selv hvordan du gjør det, men det er omtrent som når du presser ut avføring eller "tømmer" deg etter sex.

(Nei, jeg tuller ikke, tenkte gjennom problemstillingen når jeg begynte med tamponger for å vite hva jeg skulle gjøre)

Skrevet
Jeg tilfredstilte meg selv med en medisterpølse i sted .Medisterpølsa brakk i to og nå sitter halvparten av den igjen oppi skjeden. Jeg får den ikke ut! Hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Kan du ikke spørre typen din om han har lyst på middag litt tidlgere enn vanlig !!!!

Gjest Fortvilet
Skrevet

Jeg har fått ut litt av den men ikke alt. Jeg brukte en strikkepinne. Det er helt uaktuelt å dra på legevakta.Uff dette er pinlig. :tristbla::rodme:

Til den siste gjesten: Jeg har ikke type,ellers hadde jeg vel ikke giddet å benytte meg av medisterpølse.

Skrevet

Blir vanskeligere når den har begynt å gå i oppløning...

Kan du komme deg på et apotek og få tak i en slik spøyte uten spiss? Mulig du kan få "skylt ut" resten?

Skrevet

Har du prøvd å sette deg på toalettet og presse den ut?

Skrevet

God dæsj med glidemiddel, sett deg på toalettet og press!

Er det bare meg eller er det mange tråder med uvanlige ting som sitter fast i skjeden for tiden?

Gjest Fortvilet
Skrevet

Nå har jeg prøvd å presse den ut ved å sprøyte inn vann. Jeg har forsøkt med glidemiddel også, men ingenting hjelper. :sjokkert: Jeg klarer ikke å presse den ut. :grine:

Skrevet

Hvordan presser du? Bruker du de musklene som er i underlivet, eller går du utenfra og inn?

Bør vel være mulig å få pirket ut resten med fingeren? De fleste når til bunns i seg selv, og det vil vel komme ut etterhvert.

Skrevet
Nå har jeg prøvd å presse den ut ved å sprøyte inn vann. Jeg har forsøkt med glidemiddel også, men ingenting hjelper. :sjokkert: Jeg klarer ikke å presse den ut. :grine:

Jaså, slurva med knipeøvelsene i det siste, di slappmus??? ;)

Skrevet

Fysj ikke så slem nå lama! :fy_fy:

Har du prøvd med noe mer krokete enn en strikkepinne da? Forslaget om gaffel var kanskje ikke så dumt hvis du er forsiktig?

Skrevet

Eller du kan ta en American psycho å slippe til en rotte som kan fortære den... :idesmil:

Skrevet
Forslaget om gaffel var kanskje ikke så dumt hvis du er forsiktig?

Skje kanskje? Like bøyd, men uten skarpe kanter.

Gjest Fortvilet
Skrevet

Det kommer ingenting ut!!! Jeg har prøvd med alt mulig!! Skjeer og gafler og det som er!

:tristbla:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er det bare meg eller er det mange tråder med uvanlige ting som sitter fast i skjeden for tiden?

Ja, enten er det høysesong for idioti eller så er det høysesong for tulletråder. :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...