Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mislykket farging i dag, må gjøre det på nytt. Kan jeg farge allerede i morgen, eller ødelegger jeg håret mitt da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

...

Endret av Frk. Grønn
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Går sikkert fint. Har gjort det et par ganger, men prøver jo helst å unngå det.

Skrevet

Hvis du skal farge håret og ikke bleike det, tror jeg ikke det er så ille. Jeg har gjort begge deler. Da jeg farga håret brunt (er blond) tok jeg det i to omganger på tre dager eller noe, og det gikk veldig fint, men da jeg skulle bleike det tilbake gjorde jeg det to på to dager og da fikk jeg knusktørt hår. Jeg kan jo nevne at jeg farga og bleika hjemme, ikke hos frisør.

Skrevet

Jeg farget håret tre ganger på en dag (julaften for hundre år siden), og håret mitt overlevde. Fargene er vel litt mer skånsomme i dag enn de var da, så det går sikkert greit.

Skrevet

Jeg gjorde det tre ganger på to dager en gang og endte opp med en eneste stor knute med knusktørt hår.

Etter et par skikkelige runder med hårkur var håret greit igjen. Men jeg har veldig tynt og fint hår.

Skrevet

Jeg gjør det ganske ofte faktisk. Så lenge det ikke er lysfarging pleier det å gå bra. :)

Skrevet

Pga feilfarging hos frisøren måtte jeg gjøre det om igjen noen dager etter første gangen.

Nå var det behandlet fra tidligere av og, men det satte dessverre definitvt spor på meg.

Tror det er best å vente lengst mulig jeg..ihvertfall så mange dager du bare kan.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger og det er ikke noe stress. Så lenge håret ditt ikke er veldig slitt fra forrige farging vil det trolig ikke bli verre. Så lenge det er farge og ikke lysfarging.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...