Gjest piropa Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hvor bestille sesonger av TV-serier som f.eks One Tree Hill og The O.C++ ?? Er så dyrt på norske sider! Amazon.com / amazon.com/uk, er det bra?
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har kun gode erfaringer med å shoppe på Amazon. Bare sørg for at du kjøper av en selger med flest mulig stjerner De har fått beste tilbakemeldinger fra kjøpere
Gjest Leiababe Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har bestilt noe fra Gucca.dk, og det var ikke så dyrt. Ellers vet jeg at Platekompaniet selger sesong 1 og 2 av The OC for 299, selv om det de står som dyrere på nett. Jeg kjøpte i alle fall mine for det der..
Gjest Madam Felle Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Du kan prøve her, for de har en del billige serier http://www.playx.no/
Badlands Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Du kan prøve her, for de har en del billige serier http://www.playx.no/ ← Eg har òg funne bra ting her. Men svært ofte har dei det ikkje på lager, det er ofte lokketilbud. No er det to seriar eg går og ventar på, som eg bestilte i overgangen oktober / november. Ein kan gå inn og sjå på ordrestatusen, og på mine seriar står "venter på forsendelse fra leverandør" el.l. Og eg har jo betalt for dei, så det er vel ikkje berre å kansellere ordren og få pengane tilbake. Eg føretrekker ebay, og som gode nr. to: amazon og play. Endret 22. desember 2006 av Badlands
Anglofil Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg er jo en som kjøper mye tv-serier på dvd og jeg anbefaler på det sterkeste Play.com. Akkurat nå har de julesalg, så du finner nok mye der til en billig penge. Fraktprisen er inkludert i prisen, det samme gjelder BlahDVD. Begge er raske, har gode priser og har veldig bra kundeservice (man får svar på mailer raskt, de er megaraske på å gi tilbake penger o.l hvis man ikke ønsker varen allikevel osv). Jeg bruker også noen ganger amazon.co.uk, men er ikke så glad i dem. Rett og slett fordi de er treigere på leveringene og de er gjerne dyrere enn de nevnte butikkene hvis man tar med fraktprisen. Jeg har selv 118 dvder som alene ent er er vanlige tv-serier eller mini-serier (som du kan finne her), og de aller fleste er bestilt fra nettopp disse sidene. Jeg har også brukt ebay en del. Jeg anbefaler verken playx eller dvdstrax, dyrt og dårlig i forhold til de sidene jeg har nevnt tidligere. Og jeg har som sagt en del erfaring, med tanke på at jeg har 568 dvder, hvor 85 % er bestilt fra utlandet, da gjerne fra play.com, blahdvd.com, amazon.co.uk, ebay og litt andre sider. Mvh Yvonne Endret 22. desember 2006 av yvonne
Gjest Madam Felle Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Eg har òg funne bra ting her. Men svært ofte har dei det ikkje på lager, det er ofte lokketilbud. No er det to seriar eg går og ventar på, som eg bestilte i overgangen oktober / november. Ein kan gå inn og sjå på ordrestatusen, og på mine seriar står "venter på forsendelse fra leverandør" el.l. Og eg har jo betalt for dei, så det er vel ikkje berre å kansellere ordren og få pengane tilbake. Eg føretrekker ebay, og som gode nr. to: amazon og play. ← Kan det ta så lang tid? Jeg har fått 7 av 9 varer, og det var på under to uker. Men så spørs det hvor lenge jeg må vente på resten da. Håper de kommer snart
Badlands Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 Kan det ta så lang tid? Jeg har fått 7 av 9 varer, og det var på under to uker. Men så spørs det hvor lenge jeg må vente på resten da. Håper de kommer snart ← Veit ikkje... fann ut etter at eg hadde skrive dette i går, at det var betre å skrive til dei sjølv, enn å poste frustrasjonar på eit forum ... Så eg får sjå kva dei svarar!
Anglofil Skrevet 23. desember 2006 #9 Skrevet 23. desember 2006 Jada, det kan godt ta så lang tid. Jeg har ventet 3 mnd på en dvd engang, så det er ikke uvanlig.(..) Mvh Yvonne
Badlands Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 IIIIIIk!!! Eg skreiv til playx og spurte om kor det vart av mine to ordrar som eg har venta på i mange veker no, og spurte om kva eg skulle gjere dersom varene ikkje var å få tak i, korleis ein evt. gjorde det med avbestilling. Så fekk eg svar tilbake: "Din avbestilling er mottatt, ordren er nå kansellert". Det var ikkje meininga!! Eg har gledd meg kjempemykje til å få min Dr Who-boks! Men eg må ha uttrykt meg litt utydeleg, då? Sukk...
Nella Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 Har brukt amazon.com og ebay.com til tv serier. Forutsetter jo at du har sonefri dvd spiller. Kjøpte sesong 2-6 av kongen av queens til 1064,- ink frakt feks. Da kjøpte jeg av 5 forskjellige selgere på amazon pga 200,- grensa og finn 3 av dvd ene etter 6 dager og de to andre kom uka etter, selv om det står at det tar flere uker i ordrebekreftelsen.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Jeg har kjøpt mine One Tree Hill sesonger (1-5) på hmv.com for i underkant av 150 NOK (kommer an på pundet) per sesong inkl.frakt. Men bestill en og en sesong så slipper man toll i tillegg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå