Gjest Kardemomme Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Jeg skal til frisøren i romjula, men er usikker på om jeg skal klippe lugg eller ikke. Har ganske langt hår (til midt på ryggen). Har klipt panneugg før, men da delte den seg og "blåste" fort vekk. Hordan kan man style luggen for at den skal ligg/bli litt tyngre?
Miracl3 Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg skal til frisøren i romjula, men er usikker på om jeg skal klippe lugg eller ikke. Har ganske langt hår (til midt på ryggen). Har klipt panneugg før, men da delte den seg og "blåste" fort vekk. Hordan kan man style luggen for at den skal ligg/bli litt tyngre? ← Rettetang og paste Eller føne den slik du vill den skal være, deretter paste. Jeg har brukt medium paste fra Redken.
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Du kan i tillegg forklare problemet for frisøren, og sørge for at du får en litt tyngre lugg.
Gjest Advena Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 En ting som jeg anbefaler er å få en lugg som du kan kaste på siden, om du skjønner? At den ikke henger rett ned, men at den gir en sideskill. Noe - slikt - .
Caboodle Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Nei, sånn som Bettie Page hadde. :blunke: Endret 22. desember 2006 av Caboodle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå