Gå til innhold

Hvor lenge kunne barnet sove i vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:forvirret:

Trodde lillegutt skulle kunne sove i vognen i flere år, men allerede nå (snart 1 år) ligger han skikkelig trangt. Han må jo bruke skinnpose når han sover ute nå, og jeg merker at han sover mye dårligere nå enn før, sikkert fordi han ikke kan bevege seg.

Hvor lenge brukte dere vogn til å sove i? Og er det noen vogner som er større /bredere og lenger sitteplass i?

Tingeling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bytta ut kombivogna (Brio) med en Carena Shopper Luxtrille da smurfen var ca 1 år. Den bruker han enda (2 år og 3 mnd gammel nå)

Skrevet

Hartan-skater.(beklager-manglende-space-mellom-ordene,det-er-noe-galt-m-tastaturet)

Tingeling

Skrevet

Vår datter sov i vognen sin til hun var 2 1/2 år, da sluttet hun å sove. God plass hele tiden, men hun voks ut av posen sin, så jeg måtte ha en ny pose etterhvert.

Jeg hadde samme vogna som hun hadde fra hun var baby, en Teutonia Primus Duo.

Skrevet

Vi ahr Simo Duo, og eldstemann på 2 år kan fint sove der enda.

Bruker voksipose om han skal sove (skjer ikke så ofte, dog...)

Skrevet

Vi hadde Silver Cross vogn, og brukte kun den til hun var 16 mnd. Var veldig fornøyde. Datteren min er født i januar.

Skrevet

Nå har vi bestilt sovepose ( ajungliak knøtt) til ham som han skal ha i vognen i stedet for skinpose. Håper at det gir litt bedre plass. Den skal passe til barn opp til 110 cm, så det burde bli bedre en skinnpose for baby ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...