Pi@ Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Lite spørsmål til dere drevne tempere . Får dere temperaturfallet FØR dere får mensen, samtidig eller ETTER at dere har begynt å blø? Hvis jeg har hatt en høy temp på morran kan mensen allikevel komme i løpet av dagen?
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Nå kan vel neppe jegkalle meg drevene, men har gjort dette et par måneder. Hos meg har tempen sunket samme dag eller dagen før mensen kommer. Tar gjerne imot pm med temp.oppdatering altså...
Pi@ Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Men du har sett at tempen har sunket FØR du har begynt å blø Toblerone?
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Ja, jeg har fått forvarsel i form av tempfall på at det ikke ble klaff ja. Så sånn sett er jeg veldig glad jeg temper, for at har jeg litt lenger tid på å forberede meg på skuffelsen
Cymbidium Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Alle tre. Men så er også mine hormoner litt på bærtur. For det meste har temperaturen falt før jeg har begynt å blø, men som regel spotter jeg da. Noen ganger har tempen falt både før spotting og mens.
ydmyk Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Jeg får etter at mensen har begynt - dessverre.
Pi@ Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2006 Så i grunnen så kan det tempfallet komme både før og etter . Hadde håpet på at det brukte å komme før, slik at jeg kunne forberede meg på mensen. Jeg får bare vente å se hva som skjer med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå