Studine83 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Endret av meg selv Endret 6. mars 2007 av Studine83
Amalie_85 Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 vær klar, slapp av, slapp veldig av. Og glidemiddel. Og vær trygg på hverandre!
Gjest Vidvandre Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Har prøvd, men tror at neste gang skal det være litt mer forberedt og ansvarlig gjort.. Bruk kondom! Mye bakterier der bak, og man vil jo ikke at tissefanten skal bli syk Dessuten skal man jo ikke ta penis rett fra analen til vagina, men med kondom kan man fortsette vaginalt uten kondom etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Eksdama mi ville alltid at jeg skulle ha en finger i rumpa hennes når vi knulla. Hu hadde problemer med å si det men jeg merket at hun ville det. Skjønnte aldri helt det der selv? Er det ekstra godt da? Hu "hintet" også ved å si at "om du skal komme inn i rumpa mi med den store kukken din noen gang, så MÅ vi bruke glidemiddel!" Det var helt klart hinting om at hun ville men vi gjorde det desverre (for henne i hvert fall) aldri.
Gjest Eir Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Man bør bruke kondom uansett, ellers går man gjerne og lekker sæd ut av rompa i dagesvis etterpå... I tillegg trenger du god tid, og masse vannbasert glidemiddel.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Første gang jeg gjorde det var på fylla med x-en min.. Han er den eneste jeg har følt meg trygg på seksuelt (bortsett fra min nåværende da) Var ganske greit på fylla.. jeg slappet mer av, og vi var litt mer hemningsløase.. Kondom og glidemiddel.: De to viktigste stikkordene jeg kommer med idag!
Gjest gigis Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Mitt tips er å bruke god tid, få han til å leke med rompehullet, bruk mye glidemiddel. Først en finger, så to, kanskje tre, mulig alle. Dette skal ta tid! Når du er klar så skal han bruke god tid før han tenger inn i deg... Litt og litt av gangen... Det er en dårlig idè å presse seg for fort/hardt inn. Du bør være flink til å fortelle underveis hvordan du har det, be han stoppe opp dersom det gjør vondt. Om han holder seg litt i ro, og du slapper av så tar det ofte ikke lang tid før du tåler litt mer... Lykke til. og jeg skriver under på at dette kan berike sexlivet masse! Opplever ofte en mer intens orgasme dersom jeg blir tatt bak.. Mmmm, deilig!
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #8 Skrevet 26. desember 2006 Glidemiddel, mye forspill, helst noen fingre der først og forsiktighet fra mannens side.
Yme Skrevet 26. desember 2006 #9 Skrevet 26. desember 2006 Glidemiddel, mye forspill, helst noen fingre der først og forsiktighet fra mannens side. ← Du er lesbisk, så du veit ikke sånt! SKAM!!!!
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #10 Skrevet 26. desember 2006 Du er lesbisk, så du veit ikke sånt! SKAM!!!! ← Haha, du skulle bare vist hva jeg vet
Yme Skrevet 26. desember 2006 #11 Skrevet 26. desember 2006 Haha, du skulle bare vist hva jeg vet ← Ja, egentlig er jeg bare misunnelig Ehhm.. Ikke fordi du veit hvordan man skal bli pult i røøøven da
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #12 Skrevet 26. desember 2006 Ja, egentlig er jeg bare misunnelig Ehhm.. Ikke fordi du veit hvordan man skal bli pult i røøøven da ← Haha! Sikker?
Gjest Pax Skrevet 27. desember 2006 #14 Skrevet 27. desember 2006 Ja, jeg har prøvd, men det er vondt og føles bare som om jeg må på do.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2006 #15 Skrevet 27. desember 2006 Ååhh.. det er fantastisk!! Jeg trodde ikke det før jeg hadde prøvd det ordentlig. Trodde det ville gjøre vondt. Men jeg var og er helt trygg på min mann og han var så forsiktig! Jeg fikk styre tempoet. Vi brukte ikke verken glidemiddel eller kondom. Det var ganske impulsivt at vi kom på å gjøre det, så vi tenkte ikke på det. Men vi brukte veeeeldig lang tid.
Colargol Skrevet 27. desember 2006 #16 Skrevet 27. desember 2006 Joda, har prøvd og liker det til en viss grad, men for min del er akkurat dette litt oppskrytt! Er mange andre ting jeg heller vil bruke såppass mye "styr" på!
Studine83 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 27. desember 2006 Men må man bruke kondom selv om man ikke har "vanlig" sex etterpå?
genacvale Skrevet 27. desember 2006 #18 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Har skikkelig skrekk for å prøve det, kommer ikke på tale engang! Da jeg var liten, hadde jeg problemer med for treig mage, altså, hadde ikke gjort nr 2 på opptil 10 dager (jeg var ikke mer enn 4 år gammel da) så jeg måtte få sånn dings oppi rumpa og fylle hele hullet med vann for å få ut avfallet, og det var så ubehagelig og ekkelt, føltes som om man må på do! Så jeg grøsser bare av tanken på å stappe noe dobbelt så stort ut og inn av rumpehullet! Endret 27. desember 2006 av genacvale
ida_ Skrevet 28. desember 2006 #19 Skrevet 28. desember 2006 Vi har vel analsex et par ganger i mnd, ca. Bruker ikke kondom, men han kommer heller aldri bak - trekker seg ut først. Det viktigste for meg i allfall er at vi har varmet godt opp først, bruker glidemiddel, og at han bruker fingrene først. Det er viktig at man stoler på hverandre, og at han er svært forsiktig og at du sier ifra når han kan fortsette, når det er ubehagelig etc. Jeg må si at jeg oppdaget erogene soner jeg ikke trodde jeg hadde etter at vi begynte med analsex, ofte er det nok at han bare stikker en finger inn og er jeg veldig kåt fra før tar det sjeldent mange sekundene før jeg kommer. Så langt tror jeg bare jeg har opplevd at det var vondt en gang, og da var det fordi vi ikke hadde varmet godt nok opp først. Ellers har det ikke gjort vondt i det hele tatt, og dersom jeg bruker en dildo i fitta samtidig føler jeg meg så "fyllt opp" (av naturlige årsaker ) at det er fantastisk. Kan ikke forklare det ordentlig, det er vel bare en ting som må prøves , dersom man er nysjerrig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå