Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestnå
Skrevet

Hei,

For en måned siden møtte jeg en fyr fra nettet. Han virket veldig ordentlig, grei og interressert i meg. Noe som førte til at vi begge bestemte å møte hverandre.

Men siden han møtte meg har han vært helt vekk. Han er ikke lenger på nett. Jeg forstår jo egentlig det for han har hatt kjempemye å gjøre i det siste.

Men vi har ingen kontakt igjen. Betyr det at han ikke er interressert i meg likevel? Har forsøkt å sende han sms engang, men vil at han også skal ta initiativ. Han var ikke flink med sms-kontakten tidligere heller. Men da var han mere på nett. Nå er hanikke det heller.

han studerer på masternivå, og det er hans siste semester før han får sin grad. Jeg forstår jo på en måte at han har hatt mye å gjøre. Men jeg savner han. :(

Råd til hva jeg kan gjøre? Er han ikke interressert i meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være frekk, men kanskje han ikke likte deg så godt og synes det er ekkelt å si det rett ut så han trekker seg unna istedet?

Gjest Vidvandre
Skrevet

Ta kontakt direkte (ring ol) og spør om hvorfor han ikke tar kontakt. Det kan jo være at han rett og slett fant ut at han ikke er interessert i deg, men så kan det også være at noe hindrer ham å ta kontakt.

Husker jeg var skikkelig irritert/bekymra for eksen når jeg aldri fikk tak i ham på telefon, men så var det bare mobilen som var ødelagt og han ikke råd til å kjøpe ny eller reparere akkurat da. Også da han aldri var på msn lenger var det fordi internett hjemme hos ham var blitt borte :ler: Ham+teknologi= bare rot.

Skrevet

Mange har det ganske travelt rett før jul. Om han i tillegg til juleforberedelser også har en Masteroppgave å skrive så kan det være så enkelt at han er veldig opptatt.

Men for å finne ut av dette: Du trenger jo ikke ringe og spørre spesifikt om hvorfor han ikke lenger tar kontakt. Ring ham og si takk for sist og at du ringer for å ønske ham en god jul. Lodd stemningen og spør om han har lyst til å treffe deg i løpet av juleferien eller etter jul. Svaret hans vil vel fortelle deg hvor du står.

:nisseblunk:

Gjest den som startet tråden
Skrevet

Hei allesammen,

Jeg så at han var pålogget på portalen derfra vi ble kjent i natt. Det var vel ved to tiden.

Virker som han bare ikke er interressert i meg. For han kunne jo sendt en tekstmld på min mobil.

Hvis han er interressert får han bare ta kontakt sjøl. For det var egentlig avtalen vår. :(

Skrevet

Dette sier jeg ikke for å være slem, men det finnes mange gutter (og jenter for den saks skyld) som sier "at jada, vi må møtes igjen - dette var jo så hyggelig" bare for å slippe å avvise den andre personen face to face.

Ut ifra det du beskriver, så virker det som om det kanskje er tilfelle i her.

Men - husk det er mange fisker i sjøen - plutselig finner du den rette :klem:

Skrevet

Synes det var innmari slemt gjort av han. :(

Er det virkelig mulig? Jeg kan ikke se noe grunn til at han måtte mislike meg.. :( :( :sur:

Skrevet

Er det ikke litt slik når man treffer noen på nettet da? Den første daten er ikke akkurat en date men mer et slags intervju for å sjekke om personen bak meldingene man fikk lever opp til forventningene? Det som har skjedd er nok at han ikke syntes du var helt hans type da han traff deg. Han var bare ikke tøff nok til å si ifra. Det betyr ikke at det er noe galt med deg.

Ikke vær lei deg - det finnes så mange andre fisker i sjøen.

Skrevet

Hvis jeg var deg så ville jeg sendt ham en God Jul mld og deretter latt ballen ligge død. Er han interessert så tar han kontakt...uansett hvor travelt han har det så har han jo tid til å skrive en mld, ikke sant?

Og som de andre sier her...det fins mange fisk i havet...du skal ikke nøye deg med en som lar deg i stikken på den måten!!

Lykke til videre med datingen!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...