Starlet Skrevet 25. desember 2006 #21 Skrevet 25. desember 2006 YSL's Touch Eclat under øynene og HR Magic concealer på ujevnheter og kviser. BE sin bisque fungerer også bra til å dekke over kviser. Og det føles bra med tanke på at den inneholder naturlige ingredienser som bidrar til at kvisene ikke florerer på grunn av produktet, men derimot bidrar til å bekjempe urenhetene.
linky Skrevet 25. desember 2006 #22 Skrevet 25. desember 2006 Nå for tiden bruker jeg concealeren fra lancome, og er egentlig ganske fornøyd med den, men kunne tenkt meg å prøvd en annen snart. (HR magic concealer), hører jo så mye bra om den. noen som vet hva den koster sånn ca.?
Gjest Deception Skrevet 25. desember 2006 #23 Skrevet 25. desember 2006 HR Magic Concealer kostet 215 da jeg kjøpte min i sommer.
linky Skrevet 25. desember 2006 #24 Skrevet 25. desember 2006 HR Magic Concealer kostet 215 da jeg kjøpte min i sommer. ← Ok, takk for svar
nynne Skrevet 26. desember 2006 #25 Skrevet 26. desember 2006 HR Magic Concealer kostet 215 da jeg kjøpte min i sommer. ← og rundt 150 på SN tror jeg det var:)
Gjest Deception Skrevet 26. desember 2006 #26 Skrevet 26. desember 2006 og rundt 150 på SN tror jeg det var:) ← Greit nok hvis du vet hvilken farge du skal ha, men selv synes jeg faktisk det er ganske OK å få litt service innimellom, også. SN føles som lagersalg for meg, og gir ikke den store luksusfølelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå