Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er UTEN tvil Skinflash fra Dior...Den har dessuten fått best i test mange steder. Vet mange mener YSL sin er best, men det syns ikke jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Til under øynene bruker jeg YSL, og det er den eneste jeg liker. Skinflash skled bare rundt på huden, og fargene er merkelige. Til andre ting liker jeg Magic Concealer fra Rubinstein.

Touche Eclat osv er ikke en concealer, men en highlighter, og dermed perfekt under øynene.

Skrevet

Den beste "all around" concealeren er definitivt Helena Rubinstein Magic Concealer tube.

Men jeg er også fornøyd med både Guerlain og YSL concealer pen. Mens om Deception sier så er det mer highlighters som fungerer best under øynene, og ikke så godt på kviser og sånt.

Skrevet

Enig med de andre - HR Magic Concealer!

Skrevet

Chanel Vitalumiere concealer er den beste jeg har prøvd hittil.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Også HR Magic Concealer. ;) Dekker bra og ser naturlig ut.

Skrevet
Min er UTEN tvil Skinflash fra Dior...Den har dessuten fått best i test mange steder. Vet mange mener YSL sin er best, men det syns ikke jeg...

Ja, dette er min favoritt og. YSL Touche Eclat er helt ok. Men foretrekker helt klart Dior Skin Flash. :hjerte:

HR sin concealer er fin også, men trenger nesten aldri concealer, foundation dekker nok. Men den er fin til å dekke røde steder når jeg har knepet litt. :sjenert:

Skrevet

Jeg liker best All About Eyes Concealer fra Clinique. Den dekker alt jeg vil dekke; ufargeforskjeller, arr, kviser og ringer under øynene.

Skrevet

Den fra Este Lauder er også kjempebra! Bruker nr 1:)

Skrevet

Har kjøpt meg en concealer fra Loreal nå. Den heter Touch Magique. Noe i samme gata som YSL Touch Eclat. Den er billig og funker velidg bra :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Har kjøpt meg en concealer fra Loreal nå. Den heter Touch Magique. Noe i samme gata som YSL Touch Eclat. Den er billig og funker velidg bra :)

Enig :Nikke:

Skrevet

Jeg kjøpte etter tips herfra HR magic consealer og det var veldig god. Mye bedre enn den jeg hadde. Ble overrasket over den var så stor!

Gjest Leiababe
Skrevet

Definitivt HR Magic Concealer. Den slår alle de andre jeg har prøvd ned i støvlene. Pluss at du har den i evigheter. Virker som om det er en evighetstube. Helt genial :)

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med YSL sin. Bruker den kun under øynene.

Skrevet

HR Magic... er den også i pensel form lik YSL/Kaneboo eller hvordan er den i bruk?

mange farger?

om jeg bruker nr1 i YSL, hvilken ville dere tro passer meg? *om jeg tar sjansen og bestiller fra SN...*

er lys i huden og rosatonet, bruker feks fairly light i ID mineral.

Gjest Deception
Skrevet

Magic Concealer er tyntflytende, og i tube. Du legger den på med fingeren eller en liten pensel. Finnes i tre farger; nr 1 er lys og rosatonet; nr. 2 er lys og gultonet, og nr. 3 er litt mørkere.

Jeg vil tippe nr. 1 vil passe deg.

Skrevet

en concealer bør altså være i helt samme hudtone?? spør, for jeg har ikke peil..

har god erfaring med foundation i gultone selv om huden min er rosatonet, da det er med og demper liksom.

Gjest Deception
Skrevet

Jo mer lik den er huden din, jo mer usynlig vil resultatet bli, og med en concealer er vel det hensikten? Jeg har gultonet hud selv, og har nr. 2, og bruker også nr 2 hos YSL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...