Gå til innhold

Merker han det?

Sina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lumbajack

litt merkelig sprøsmål. hvorfor i all verden skulle ikke han merke det? tror dere jenter at gutter er blottet for sanseinntrykk og evne til å oppfatte andre mennesker?

SELVFØLGELIG merker gutter det like raskt som jenter merker om noen er interessert i dem.

ingen forskjell der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

må legge til at det også finnes store individuelle forskjeller, men dette gjelder for begge kjønn. noen merker det, andre merker det ikke så lett. men som sagt har dette ingenting med kjønn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente ikke å uttrykke at det var noe galt med gutter.. synes dem er kjempeherlige jeg og vet at de ikke er helt blottet...

men kan følelsene mine gjøre noe med hans uten at jeg gjør noe da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

bra, gutter er ikke mer blottet for slikt enn jenter...

når det gjelder spørsmålet ditt, ja, hvis du har følelser for en annen person og vedkommende oppfatter dette - hvilket han sannsynligvis gjør hvis du er mye i nærheten av ham - kan dette tenne en gnist hos vedkommende. eller hvis vedkommende ikke er interessert i utgangspunktet, kan interessen få vedkommende til å se på deg på en annen måte.

det kan selvsagt like også hende at ingenting skjer, og det kan det være mange grunner til, de fleste av dem åpenbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk... for jeg er forvirra.. det eneste jeg vet er at jeg skal ikke skjekke han opp... Men heller ikke være så mye sammen med dama hans tror jeg.. for hun merker det hvertfall tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lumbajack

1. hvorfor i all verden skal du henge rundt kjæresten hans? det er han du liker!

2. selvom du selv ikke tror at du endrer adferd når du er forelsket, skjer dette med alle enten de vil det eller ei. det er helt ufrivillig.

3. det er ingen grunn til at kjæresten skulle merke det hvis ikke han merker, med mindre han som person er veldig treig. noe som kan være tilfelle. det kan også være tilfelle at kjæresten hans er treig og ikke merker det... men hva hun synes spiller liten rolle fordi hvis noe skal skje mellom dere kommer ikke hun til å være i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hele tiden tenker over hva du sier og gjør så vil jo det påvirke deg. Du er ikke lenger spontan og deg selv om du må gjøre dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det.. Men det jeg mente var at jeg gjør ikke noe bevist for å prøve åfå han interessert..

Men sliten masse nå. Har fått en beskjed og et hint om det er mange i klassen og avvennen båre som ser det. Jeg prøver å overbevise dem om det motsatte, men liker ikke juge. Han har nok merket det. Og jeg juger til han og om jeg må. Skal jeg ta det opp og prøve å få stoppa ryktene eller skal jeg la det være... Det tok en liten stund før vi kom helt på bølgelengde, og derfor har vi prata masse sammen.

Skal jeg snakke med han og fortelle han at hvis han hører eller merker noe så er ikke det tilfelle..

Huff, detta er ikke lett...

Noen andre råd?

lumbajack, du kan finne på noe annet lurt å gjøre istede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...