Lilli1979 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Har endelig funnet drømmekjolen! Den er kjøpt og bestilt på House of Brides, København. Må såklart gjøre en del endringer på den... den må legges opp en god del, men har blondekant så den må heises i livet.. I tillegg skal det sys på noen små cap-sleeves som jeg allerede har stoff til. Noen som kan abefale en dyktig skredder i Osloområdet og som helst har erfaring med denne selv? Syns det er litt skummelt å bare slå opp i gule sider og slippe en jeg aldri har hørt om løs med saksa på mitt livs viktigste plagg...
Lilli1979 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2006 Skal bare legge ut et "skrytebilde" av den vakre kjolen min Har kjøpt det sjalet som er på bildet, det er det som skal sys om til små blondearmer http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ge=1&style=J857
Sagitarius 78 Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 For en alldeles nydelig kjole Sikle.. Det blir kjempefint med skuldre av det sjalet hvor mye kostet den? kan jeg spørre om det?
Lilli1979 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2006 Betalte ca 9000.- inkl sjalet hvis jeg ikke husker helt feil... ble endel dyrere enn jeg hadde tenkt, men det var liksom kjolen med stor K så da ble det bare sånn... Nå er det bare å vente i spenning på at den skal komme:-)
cappocino Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Hei! Flott kjole! Jeg fikk kjolen min sydd på Roses Systue på Youngstorget i Oslo. Kjempeflinke og ikke så avskrekkende dyre heller. Lykke til med videre planlegging!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå