Pimbila Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Ser flere av dere anbefaler denne selvbruningsgelen. Hvor kjøper man den? Cirkum carium pris? Brukes den bare til ansiktet? God jul! :-D
Gjest Deception Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 (1) I hvertfall hos Vita og H&M (2) Tror jeg betalte ca 130 kroner sist. Jeg har den som ikke har egenfarge, og som brukes til kroppen, men jeg har også brukt den i ansiktet når jeg har villet ha litt mer farge enn det jeg får av Clarins-selvbruneren til ansiktet. Sublime Bronze anbefales! Men pass på å gi huden nok fuktighet, for den tørker ut noe sinnssykt, i hvertfall på min ørkenhud.
Gulphild Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Ja, den tørker ut ansiktet, merket det først et par dager etterpå jeg. Fikk tørre flekker. Så nå holder jeg meg til selvbruningskrem beregnet for ansikt. Brukes den bare til ansiktet? Den brukes vel helst til kroppen, men er individuelt antar jeg.
linky Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg bruker den både på kropp og ansikt, og er veldig fornøyd er nesten blitt avhengig av den når jeg skal ut på noe, har så lys hud ellers.
Rexina Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Liker også veldig godt denne, men anbefaler den gjennomsiktige, den er lettere å få jevn, synes jeg.
Tusseline Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Beklager for å hente opp en eldgammel tråd, men tar denne evigheter før den tørker?
Vildemor Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Vel, den reklamerer på tuben med "non-sticky, non-greasy formula" og at den tørker fort og alt mulig rart Jeg har prøvd den én gang, og den tørka jo egentlig ganske fort, hvertfall i forhold til andre typer. Men en time eller to må du nesten beregne før det er helt, helt tørt. Men jeg er veldig fornøyd jeg, og selv om jeg bare har brukt den en gang, og det er snart 2 uker siden, med dusjing og alt, så har jeg enda bittelitt farge igjen!
Gjest Miss_alexandria Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Jeg synes det tar alt for lang tid før den tørker....irriterer meg faktisk litt
Vildemor Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Jeg synes det tar alt for lang tid før den tørker....irriterer meg faktisk litt ← Hehe, da skal du prøve f. eks. Dove Summer Glow! Den tørker aldri, du lukter ekkelt resten av dagen, og lukta setter seg på klærne dine. Og etter neste dusj, er du nøaktig like blek igjen. Tror det er greit å ofre et par timer med tørking jeg, hvis du planlegger litt på forhånd kanskje
linky Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Ja, tar litt tid før den tørker, føler meg alltid veldig seig etter å ha tatt den på og så syns jeg den lukter litt rart når den er komt på huden, men det gjør vel de fledste selvbruningskremer.
Pimbila Skrevet 15. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2007 Jeg synes den tørker fort. Bruker den gjennomsiktige typen.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Hehe, da skal du prøve f. eks. Dove Summer Glow! Den tørker aldri, du lukter ekkelt resten av dagen, og lukta setter seg på klærne dine. Og etter neste dusj, er du nøaktig like blek igjen. Tror det er greit å ofre et par timer med tørking jeg, hvis du planlegger litt på forhånd kanskje ← Jeg luktet på den forleden dag. Tror nesten jeg lagde en grimase og rygget bakover noen skritt for den luktet bare hlet forferdelig Må si jeg hater å gå naken rundt her og vente på den skal tørke... det er utrolig kjedelig!
Little sister Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Noen som har prøvd sprayen? Så reklame for den i sta, hørtes jo bra ut
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Er veldig godt fornøyd med sprayen :-D Har fått det fint til begge gangene jeg har brukt den... Blir ikke så brun at det ser falskt ut :-D
Gjest Brun Skrevet 18. oktober 2007 #15 Skrevet 18. oktober 2007 (1) I hvertfall hos Vita og H&M (2) Tror jeg betalte ca 130 kroner sist. Jeg har den som ikke har egenfarge, og som brukes til kroppen, men jeg har også brukt den i ansiktet når jeg har villet ha litt mer farge enn det jeg får av Clarins-selvbruneren til ansiktet. Sublime Bronze anbefales! Men pass på å gi huden nok fuktighet, for den tørker ut noe sinnssykt, i hvertfall på min ørkenhud. Finnes denne i noen norske nettbutikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå