Gå til innhold

Hva synes dere??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er min brudekjole. Har prøvd den og skal leie den. Hva synes dere? Jeg er kjempefornøyd! Skal antagelig ikke ha hansker, men langt slør. Hva mener dere?

http://www.demetriosbride.com/scrollcollections.htm

Fant ikke ut hvordan jeg kom akkurat frem til kjolen, men gå inn på Young Sophisticates kjole nr 26 fra venstre. Det er altså modell nr 2620. Håper dere finner ut av det... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en flott kjole! Jeg er enig med deg i å droppe hanskene men ha langt slør - du kommer til å bli nydelig!! :D

Skrevet

kjolen var veldig fin, men jeg ville ha tatt bok sløyfen på baken.

helt enig med langt slør til den. du blir så nydelig

Skrevet

Kjempe fin kjole. Enkel. Likte den veldig godt.

Skrevet

Nydelig kjole! :P

Jeg er helt enig med de andre her. Bort med hanskene, bort med sløyfen bak (hvis det er mulig) og på med et langt slør.

Du blir kjempelekker! :P

Gjest Afrodite
Skrevet

Den var veldig pen! Og det blir flott med langt slör til. (jeg er og enig med andre her om å ta bort slöyfen - jeg tenker litt madonna 80-stil) - men kjolen var enkel og stilfull!!

Du blir nok en nydelig brud! :wink:

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter nøyaktig samme kjole. Prøvd den i Oslo, men de skulle ha en helt vanvittig pris på den. Mulig jeg tar en tur til Sverige og kjøper.

Kan jeg spørre hvor du leier den, og hvor mye du må betale for det?

Den er VIRKELIG fin den kjolen, jeg fikk tips om at hvis jeg skulle ha den burde jeg ha ett slør som er lengre enn den.

I butikken jeg prøvde hadde de tatt bort sløyfa, litt finere uten synes jeg da.

Skrevet

Takk for hjelpa med å finne frem til bildet! Jeg trodde faktisk heller ikke at jeg kom til å like den sløyfa bak. Men, da jeg prøvde den på var det faktisk ganske fint! Noen av dere er kanskje uenige, men det må dere jo få lov til :) Hun som hjalp meg med kjolen sa at heller ikke hun likte sløyfer bak, men at det var veldig fint på denne kjolen. Jeg skal leie kjolen på Miranda, Hillevåg (Stavanger) Skal betale 8000 kr for å leie den. Ganske dyrt. Men, men.. 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen.

Dyrt å leie der også ja... :o

Kan jo kanskje tipse deg om at i Sverige kan du få kjøpt den til 9400 kroner. Vet du størrelsen så kan du bestille den, så sender de den til deg.

Da kan du selge den igjen, og spare noen tusen.

Vi skulle spleiset.. He he. :wink:

Gjest Cruella
Skrevet

Nydelig kjole, men ville også droppet sløyfa.

Skrevet

Veldig søt kjole :) jeg ville også tatt bort sløyfa, men smaken er som baken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...