Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en cd med julemusikk som jeg kan spille i jula.

Noen som har noen anbefalinger? Kunne tenkt meg en med en del klassikere på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jule cd'en til Maria Arredondo er veldig bra. Min Jul heter den.

Skrevet

Diana Krall : Christmas songs :nisse:

Nydelig stemme. Veldig stemningsskapende og behagelig å høre på :)

Skrevet

Den nye CDen med The Real Thing og Sigrid Brennhaug, den heter vel "A real Christmas". Utrolig deilig plate.

Skrevet

Sittet på jobb å lastet ned julesanger i dag jeg. Stoppet på 37 stykker, norske og engelske. Skal brenne de til CD når jeg kommer hjem.

Har lagt de ut på Sendspace for enkel lasting når jeg kommer hjem, men er kanskje ikke lovlig å linke til de her?

Skrevet
Jule cd'en til Maria Arredondo er veldig bra. Min Jul heter den.

¨

Den liker jeg også veldig godt! Hører på den hver dag!

Skrevet

I år har den store åpenbaringen vært Ole Paus - Jul i Skippergata. Er veldig fornøyd med den. Til tider veldig rørende også. Spesielt når klientellet på "Møteplassen" stemmer med i "Her kommer dine arme små".

Skrevet

vi kjøpte P4s julefavoritter for noen år siden. Der er det mange klassikere. I tillegg har barna Barnas beste julesanger. Begge har 2 CDer.

Har noen andre også men disse er de desidert beste...

Skrevet

Takk for gode tips alle sammen! Endte opp med en dobbel-cd med både norske og amerikanske julesanger av div. kjente artister på. Den heter God Jul og Godt Nyttår. Har ikke hørt igjennom hele enda, men den virker ikke så verst så langt! :)

Skrevet

Det var visst litt sent å anbefale, men i tilfelle noen andre interesserte er innom tråden så vil jeg gjerne få med at Sufjan Stevens nettopp kom med et utrolig fint julealbum, Songs for Christmas. Det er en blanding av kjente sanger og hans egne sanger, alt med hans sound =)

Anbefales!

:nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...