Gjest Verdens verste husmor Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg er veldig glad i å leke, og det er barna mine fremdeles også. Derfor kan jeg ikke bruke dem som et barometer på hva som er barnslig, og jeg må spørre dere... Saken er: I alle år har vi arrangert en turnering på siste skoledag før jul. I forbindelse med denne turneringen har vi delt ut diplomer og premier for: beste spiller, dårligste spiller, morsomste spiller, beste stil...osv Alle er dommere, og alle vinner en kategori. Dette har vært veldig morsomt, for alle har bestemt seg på forhånd hvilken kategori de skal vinne, og jobber hardt for å oppnå den prisen. Spesielt populært er det visst å vinne "dårligste spiller" prisen, det er komisk å se hvor mye de finner på for å tape... Men nå har de begynt på ungdomsskolen, og mens jeg satt og lagde diplomene begynte jeg å lure på om dette er for barnslig for dem nå? I denne alderen er de jo "9" og liker å leke i det ene øyeblikket, mens de er "16" og alt er kjedelig i det neste... Hva synes dere jeg skal gå for i år? Seriøst spill for å være på den sikre siden, eller prøve å holde på leken i år også? Endret 21. desember 2006 av Verdens verste husmor
Karamba Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Gjør som dere har gjort. ← Enig! Synes det hørtes morsomt ut!
Helen Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg synes også dere skal gjøre som vanlig. Dette høres skikkelig artig ut De sier nok fra selv når de synes de blir for gamle, men det er ikke sikkert de blir for gamle til dette
Far til 2 Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Tradisjonen med denne leken er sikkert også en viktig del av gleden ved å være med. Når du får klare og entydige signaler om at dette ikke lenger er morsomt kan dere kansje finne på noe annet. Men inntil videre ville jeg valgt å fortsette tradisjonen deres.
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Takk for innspill! Dere har rett. Dette har tydeligvis blitt en tradisjon for barna/ungdommene. Snakket med en av deltakerene i sted. Han hadde ligget i hardtrening de siste ukene, og gledet seg til å vinne "høyest poengsum" for det var den eneste diplomen han ennå ikke hadde fått i løpet av disse årene vi har gjort dette. Gleder meg til i kveld!
ToveM Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 høres jo kjempemoro ut, sikker på det er populært blant de fleste
Gjest Vintersol Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Jeg adopterte ideen din tilbursdagsfeiring i dag, og gjett hva: kjempepopulært!! Gutta storkoste seg, og var veldig stolte av "diplomene" sine. (tenåringer hele gjengen!) Tusen takk for fabelaktig idé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå