Lime Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 På Reflex selger de setet til 1590, noen som har sett det billigere? Mener å ha sett på Reflex at dersom vi finner samme vare de har billigere et annet sted får vi mellomlegget tilbake. Noen andre som vet om dette?
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har hørt at dette bilsete med "jevnlige mellomrom" er på salg til 999,- Venter du barn nå de nærmeste ukene? Hvis ikke, så hadde jeg ventet med å kjøpe til januar, da er det mulig det kommer på salg.
Lime Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Tusen takk Xavia! Neida, venter ikke barn de første ukene. Heller først om veeeeeldig lenge så å kjøpe sete i januar føler jeg blir litt for tidlig. Men jeg skal følge med, ser av og til på andre nettsteder som har reklame at feks Barnas Hus og Reflex har hatt tilbud tidligere. Så skal jeg gi beskjed her inne finner jeg noe
Cr@sh Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg tror vi betalte 1399,- for vårt, og jeg tror ikke det var på salg en gang... Vent og se, er også mitt råd.
Xania Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Det er bare et par uker siden jeg kjøpte et Maxi Cosi Cabrio til 999,- på Barnas Hus. Det er nok ikke siste gang de har salg, så det er bare å følge med.
Lime Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 Hei igjen, nå synes jeg det er på tide å finne bilsetet vi skal ha til babyen; Maxi Cosi Cabrio. Har søkt på finn.no, uten å finne noen forhandler som selger dette. (ønsker å kjøpe helt nytt sete). Har som sagt Reflex-butikk i nærheten, samt BabyKos (men de selger vel ikke Maxi Cosi)... Er det noen som har kjøpt et rimelig sete nylig eller har sett noen steder de er på tilbud? Veldig takknemlig for svar
**Tingeling** Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Vi kjøpte dette til 999,- på Babyshop fredag. Men tror kanskje lørdag var siste dagen. Men det kommer til denne prisen med jevne mellomrom. Jeg har bare venta på kampanjen jeg.. Det sto forresten ikke på hjemmesida deres, var helt tilfeldig at jeg plutselig så det når jeg var innom butikken!
Gjest ost Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Vår næmeste Skeidar-butikk har babutstyr, og har jevnlig maxi cosien til 999,-
SuperNova Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Jeg kjørte forbi Babyshop i dag (mandag) og la merke til en stor plakat om at de hadde salg på Maxi Cosi til 999,-
Impala Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjørte forbi Babyshop i dag (mandag) og la merke til en stor plakat om at de hadde salg på Maxi Cosi til 999,- ← Jeg så også denne plakaten i dag tidlig, så jeg har tenkt meg innom idag eller i morgen for å kjøpe den.
Hermula Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Vi tenker å leie. 400 kr for 9 mnd hos forhandler. Noen som har motforestillinger?
Coria Skrevet 27. mars 2007 #13 Skrevet 27. mars 2007 Vi tenker å leie. 400 kr for 9 mnd hos forhandler. Noen som har motforestillinger? ← Det spørs jo om man har tenkt til å bruke det til ett eller flere barn. Hvis man skal ha det til flere, så lønner det seg jo fort heller å kjøpe. Man får jo gjerne solgt ting brukt også etterpå, hvis man behandler det pent.
abelille Skrevet 27. mars 2007 #14 Skrevet 27. mars 2007 Vi tenker å leie. 400 kr for 9 mnd hos forhandler. Noen som har motforestillinger? ← Hvordan vet man 100% sikkert at setet ikke har vært med i en kollisjon? Sikkert mange som ikke sier fra dersom det skjer, og da skal jo setet byttes ut. Av samme grunn ville jeg heller ikke kjøpt brukt bilsete med mindre det var fra noen jeg kjente. Vet de har maxi cosi cabriofix til "fast" pris 999 på Barnas hus på Alnabru. (Det står at det er dyrere, men black reflection koster visstnok det mer eller mindre fast). Jeg kjøpte cabriofix til samme pris på babyshop uten at det var annonsert noe tilbud. Spurte bare hva prisen var, og da kostet det 999 (og da kunne jeg velge farge fritt).
Impala Skrevet 28. mars 2007 #15 Skrevet 28. mars 2007 Var innom Babyshop i går, og de har dette tilbudet fremdeles, til kr 999. Damen i butikken sa også at de kom til å ha tilbudet en stund fremover, men ikke hvor lenge. Vi bestilte sete i akkurat den fargen vi ville ha (de hadde den ikke inne, men det var ikke noe problem).
Lime Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk for svar jenter! Er bare så dumt jeg ikke bor i nærheten av Oslo en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå