Mary_H Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Har kjøpt meg phillips krølltang, som inneholder 8 forskjellige deler. Blandt annet to str krølltanger. Men jeg klarer jo ikke å krølle håret! Blir litt krøll nederst, ikke fine krøller vel og merke, men oppe blir det ingenting. Har hår til nedom skuldrene, og det er veldig glatt. Noen som har tips om hvordan jeg kan få til fine krøller med krølltang? Vil ha myke, løse krøller aller helst.
Nemesis Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Har akkurat samme problemet selv, og har nå begynt å gi opp hele greia.. Men ikke krøll helt opp til hodebunnen, det virker ihvertfall litt hos meg. Har også prøvt den Loreal curling sprayen eller hva den heter (rosa flaske) men synes håret blir så stivt og ekkel av den. Et andert tips kan også være å varme tangen godt nok opp, for den første krøllen er alltid dårlig men så blir det litt bedre når tangen er varm nok.
Mary_H Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 Har planer om å kjøpe den i morgen ja, og teste ut da. Hadde vert så fantastisk om jeg hadde fått dreisen på dette, for det tar så lang tid å bruke hårruller og klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå