Gå til innhold

Kaffe-kapsler til Nespresso-maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man kjøpt kaffe-kapsler til Nespresso-maskiner i noen butikker, eller er det bare på nett? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vr på kurs på norsk kaffeinformasjon og mener å huske at han ene der sa at de kun kunne bestilles fra nett. Da fikk man levert de hjem på døra etter et par dager

Skrevet

Har bestilt på nett. :)

Men jeg har også sett at det er billigere hvis man kjøper på f.eks. eBay, så neste gang skal jeg gjøre det. :Nikke:

Anbefaler denne espressomaskinen - har kjøpt Nespresso 250C. :tommelsmil:

Gir den caffe latten som på kaffebar.

Skrevet
Anbefaler denne espressomaskinen - har kjøpt Nespresso 250C. :tommelsmil:

Gir den caffe latten som på kaffebar.

Er den lett å rengjøre?

Skrevet

Jeg har D 290 og er kjempefornøyd!

Den er i hvertfall lett å rengjøre, og kaffen er bare himmelsk!! :Nikke: Latte, espresso, cappuchino, "vanlig" kaffe...... :sikle:

Jeg kjøper bare kaffeen på nettet, den blir jo så og si levert på døra, greiere kan det ikke bli!

Skrevet
Er den lett å rengjøre?

Jepp! Er bare å trykke på en knapp. Også tar jeg en våt klut kjapt over overflatene.

Xavia: :hoppe:

Hvordan synes du vanntanken er på din? Min er bak og nesten helt skjult, og tar hele 1,8 liter vann!

Har ikke prøvd Lungoene enda. Men vi har laget caffe latte, og det smaker akkurat som på kaffebar. :sjarmor:

Hvilken er din favoritt? :)

Skrevet

Jeg bruker lungo en del spesielt til de som bare vil ha en vanlig sort kaffe. Der er vel tre lungoer, blå, gul og en decaf.

Kjekt å ha liggende når man har besøk og de ønsker seg en sort kaffe.

Har samme maskin som Xavia og er også kjempefornøyd. Skjønner jo godt at noen synes det er kos med manuelle maskiner, men det er også deilig å bare trykke på en knapp og få fersk kaffe.

Har også kjøpt den melkeskummeren som de selger hos Nespresso, som du setter i en støpsel som en vannkoker. 50 sekunder og man har melkeskum. Kan man bli latere:-)

Skrevet

Har prøvd å ringe den kundeservice telefonen - men det funker ikke. :sur:

Skrevet

Dere som har Nespresso maskin:

Hva er forskjellen på C190 og D290?? De ser jo relativt like ut, men D290 er mye dyrere...

Skrevet
Dere som har Nespresso maskin:

Hva er forskjellen på C190 og D290?? De ser jo relativt like ut, men D290 er mye dyrere...

C190 er manuell og D290 er automatisk.

Skrevet

Ikke noe forskjell utover at du drar i en spak og styrer vannmengden selv på den manuelle. Absolutt et godt valg :Nikke:

Skrevet
Xavia: :hoppe:

Hvordan synes du vanntanken er på din? Min er bak og nesten helt skjult, og tar hele 1,8 liter vann!

Har ikke prøvd Lungoene enda. Men vi har laget caffe latte, og det smaker akkurat som på kaffebar. :sjarmor:

Hvilken er din favoritt? :)

Vanntanken....aner faktisk ikke hvor mye den rommer, men det må være over en liter tror jeg....

Mannen min drikker endel lugo, og de er også veldig greie å ha til gjester som vil ha en helt vanlig kaffe. Jeg har hatt besøk av min mor i jula, og hun har visst aldri smakt bedre kaffe. Hun reiste i går, og grudde seg faktisk til å hjem til "sur" traktekaffe. :ler: (Skjønner henne godt jeg. :Nikke: )

Favoritt? :klø: Jeg drikker mest espresso, og foretrekker vel de som er litt sånn midt på treet i sterkhetsgrad. Men om jeg lager latte eller cappuchino bruker jeg de noe sterkere, gjerne den lilla. (Hva heter nå den igjen da??)

Skrevet

Bestilte kapslene 18. desember, og enda ikke fått dem. :sur:

Greit det har vært jul, men likevel...

Skrevet

Det var da unormalt tregt til å være Nespresso. Hvis jeg bestiller tidlig på dagen, synes jeg nesten jeg pleier å ha kapslene dagen etterpå...

Skrevet

Hvorfor har jeg sett disse i butikken da? Om de kun kan bestilles på nett? Mener jeg så de på Christiania Glasmagasin jeg..

Skrevet
Hvorfor har jeg sett disse i butikken da? Om de kun kan bestilles på nett?

Ja, men kan de bare bestilles på nett da? Jeg har også sett de utstilt på Chr. Glassmagasin, men visste ikke at de var til salgs.

Skrevet
Hvorfor har jeg sett disse i butikken da? Om de kun kan bestilles på nett? Mener jeg så de på Christiania Glasmagasin jeg..

Ja, de som selger maskinene bruker de til demonstrasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...