Gjest Valiant Thor Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hville det vært galt av meg og bare bruke 100 kroner på en jule gave til dama ?
Gjest Valiant Thor Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Spørs hva det er da ← En DVD.......
Gjest Vidvandre Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Er det en DVD som betyr noe for dere/henne (en yndlingsfilm ol), eller "bare en DVD". For hvis det er det siste hadde hun sikkert satt pris på noe litt mer personlig i tillegg (det trenger ikke nødvendigvis å koste noe).
Gjest Valiant Thor Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Nei bare en helt tilfeldig DVD som jeg tar i blinde
Wildy Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Galt og galt.... men vet ikke om det blir så mye sex på deg på en stund.......
Gjest Bellatrix Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Hvis hun er typen til å sette pris på det så er det koselig. Folk er forskjellige. Noen liker at gaver er personlige, noen vil at de skap være praktiske og noen vil de skal være morsomme. Kasnkje hun synes det er morsomt at du har plukket ut en film i blinde? Vi kjenner ikke dama da, så det kan vi ikke vite. Jeg synes i hvert fall man skal prøve å finne no man tror kjæresten setter pris på. Hva det er er ikke det viktigste, men at du har i det minste prøvd å glede henne. Ellers er hele vitsen med julegave borte spør du meg.
Gjest Valiant Thor Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Galt og galt.... men vet ikke om det blir så mye sex på deg på en stund....... ← Akkurat det gjør meg egntlig ikke noe.
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Det er jo viktigere hva du gjør for henne resten av året enn akkurat at du finner "den perfekte gaven" til jul. Og en ny forskning viser jo at man kjøper minst velykkede gaver til de nærmeste, men heller kjøper gaver man selv ville blitt fornøyd med. Man tror ofte man kjenner de nærmeste bedre enn man gjør, og tenker at de liker det samme som en selv. Så rådet for å få til vellykkete julegaver er å tenke at gaven skal kjøpes til en fremmed! Jeg synes det er veldig lite viktig med julegaver, julegaver var viktig da man var barn, men får jo håpe kjæresten din er mer moden enn at hun gjør noe nummer ut av hvor mye penger du har brukt eller ikke har brukt på julegaven du kjøper til henne.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Pris betyr ikke noe for meg, men ønsker meg en gjennomtenkt gave. Ikke en tillfeldig valgt, da står jeg heller over hele greia. Men nå er jeg ikke særlig opptatt av julen da.
Dorri Skrevet 20. desember 2006 #12 Skrevet 20. desember 2006 Akkurat det gjør meg egntlig ikke noe. ← Og dere har et fantastisk forhold forstår jeg Hvorfor ikke gi noe som betyr noe i stede for en tilfeldig valgt dvd? Det trenger ikke koste mer enn 100,- det heller.
Lizzee Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 Hvis du har dårlig råd så er det greit å bare bruke 100,-. Men... en cd som du plukker ut i blinde...? De fleste har vel en viss anelse om hva slags musikk kjæresten liker. Det burde være like enkelt å velge en cd du tror hun vil like som å velge en i blinde. Noe sier meg at du egentlig gir blaffen...? Om du gir blaffen i dama eller i jula er jeg ikke sikker på. Kanskje begge deler?
Gjest Valiant Thor Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 Noe sier meg at du egentlig gir blaffen...? Om du gir blaffen i dama eller i jula er jeg ikke sikker på. Kanskje begge deler? ← Jeg er ikke så veldig opptat av jula for og si det sånn.
Gjest Shoreh Skrevet 21. desember 2006 #15 Skrevet 21. desember 2006 Høres ut som om du gir faen i både kjæresten din og julen. Du burde heller tilbringe julen alene i en skitten seng og runke løs til Sølvguttene, det virker som om det er det du aller helst vil.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #16 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er ikke så veldig opptat av jula for og si det sånn. ← Da kan dere vel snakke om det og envt droppe julegaven? Vi har snakket om det, har et tak på 300 kr på julegaver, vi feirer heller burdagene skikkelig
AlmaCity Skrevet 21. desember 2006 #17 Skrevet 21. desember 2006 King James, har ikke du flagga at du er singel da? Du virker i allefall utrolig negativ...Og det virker som du laga dette innlegget bare for å provosere..
Gjest Valiant Thor Skrevet 21. desember 2006 #18 Skrevet 21. desember 2006 Høres ut som om du gir faen i både kjæresten din og julen. Du burde heller tilbringe julen alene i en skitten seng og runke løs til Sølvguttene, det virker som om det er det du aller helst vil. ← Jeg gir ikke blafen i dama....Vi har tross alt kjent hverandre siden vi var 4 år eller noe, Og jeg plukker alltid ut julegavene slik til henne., Og så er ingen av oss noe opptav av julen. Men betyr det at jeg gir blaffen i henne bare fordi jeg velger gaver ut tilfeldig. Dere vet jo f.eks ikke hva grunnlaget er at jeg tar og velger tilfeldig. Men det siste du skrev er bare idiotisk. At det ikke er verdig en respons.
Gjest Shoreh Skrevet 21. desember 2006 #19 Skrevet 21. desember 2006 Bruk mindre penger på øl og horer så har du råd til skikkelige gaver.
Gjest Valiant Thor Skrevet 21. desember 2006 #20 Skrevet 21. desember 2006 King James, har ikke du flagga at du er singel da? Du virker i allefall utrolig negativ...Og det virker som du laga dette innlegget bare for å provosere.. ← Det er vel en stund siden jeg skrev at jeg var singel....Jeg er litt negativ til jula. uansett så får hun skikkelige gaver av meg på bursdagen sinn. Og noen ganger om jeg bare føler for det kjøper jeg noe til henne. Virkelig hva er så provoserende med dette innlegget ?.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå