Ephemera Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Idag fant jeg endelig denne i en helsekostbutikk og skal prøve å massere meg nedentil med den. Vet jo ikke om det er noen vits, men det skader ikke å prøve. Noen som vet om jeg også kan bruke denne på magen for å forebygge strekkmerker? De har jo en egen olje til dette, men siden den koster over 300 kroner og det sies at det hjelper lite, har jeg ikke lyst til å kjøpe den. Jeg har ikke sett noe til strekkmerker, men jeg føler at huden begynner å strekkes litt mye rundt navlen. Oljen inneholder mandelolje, hvetekimolje og eteriske oljer. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at denne er fin å bruke på magen også?
L.v.b.s Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Prøv med natusan babyolje,koster ikke mer enn 30; i daglivarebutikken.Jeg brukte den i dusjen på utsatte steder som bryster,mage,rumpe og lår.Fødte for over 4 mnd siden og har gått ned 17 av 20 kilo og har ingen strekkmerker. Bør ikke ha noe med oljen å gjøre heller,men jeg kommer til å sverge til den i neste svangerskap også
Ephemera Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Prøv med natusan babyolje,koster ikke mer enn 30; i daglivarebutikken.Jeg brukte den i dusjen på utsatte steder som bryster,mage,rumpe og lår.Fødte for over 4 mnd siden og har gått ned 17 av 20 kilo og har ingen strekkmerker. Bør ikke ha noe med oljen å gjøre heller,men jeg kommer til å sverge til den i neste svangerskap også ← Ja, jeg har jo Natusan babyolje fra før også, så jeg skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på at jeg kan bruke den. Begynner med det nå
Leanne Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg bruker weleda fødselsforberedende olje til å massere meg nedentil og bruker den på mage og bryst for å forhindre strekkmerker... Flasken var ganske stor, og jeg kommer nok ikke til å bruke opp alt bare ved å bruke den nedentil, så da fant jeg ut at jeg like så godt kunne bruke den på magen også Babyoljen for jeg heller spare til babyen! Vil forresten anbefalle å kjøpe ACO serien, både babyolje, baby shampoo og såpe.. selges på apoteket og inneholder ingen skumle saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå