Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fant jeg endelig denne i en helsekostbutikk og skal prøve å massere meg nedentil med den. Vet jo ikke om det er noen vits, men det skader ikke å prøve.

Noen som vet om jeg også kan bruke denne på magen for å forebygge strekkmerker? De har jo en egen olje til dette, men siden den koster over 300 kroner og det sies at det hjelper lite, har jeg ikke lyst til å kjøpe den. Jeg har ikke sett noe til strekkmerker, men jeg føler at huden begynner å strekkes litt mye rundt navlen.

Oljen inneholder mandelolje, hvetekimolje og eteriske oljer. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at denne er fin å bruke på magen også?

Skrevet

Prøv med natusan babyolje,koster ikke mer enn 30; i daglivarebutikken.Jeg brukte den i dusjen på utsatte steder som bryster,mage,rumpe og lår.Fødte for over 4 mnd siden og har gått ned 17 av 20 kilo og har ingen strekkmerker.

Bør ikke ha noe med oljen å gjøre heller,men jeg kommer til å sverge til den i neste svangerskap også :)

Skrevet
Prøv med natusan babyolje,koster ikke mer enn 30; i daglivarebutikken.Jeg brukte den i dusjen på utsatte steder som bryster,mage,rumpe og lår.Fødte for over 4 mnd siden og har gått ned 17 av 20 kilo og har ingen strekkmerker.

Bør ikke ha noe  med oljen å gjøre heller,men jeg kommer til å sverge til den i neste svangerskap også :)

Ja, jeg har jo Natusan babyolje fra før også, så jeg skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på at jeg kan bruke den. Begynner med det nå :)

Skrevet

Jeg bruker weleda fødselsforberedende olje til å massere meg nedentil og bruker den på mage og bryst for å forhindre strekkmerker...

Flasken var ganske stor, og jeg kommer nok ikke til å bruke opp alt bare ved å bruke den nedentil, så da fant jeg ut at jeg like så godt kunne bruke den på magen også ;)

Babyoljen for jeg heller spare til babyen!

Vil forresten anbefalle å kjøpe ACO serien, både babyolje, baby shampoo og såpe.. selges på apoteket og inneholder ingen skumle saker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...