Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forsøkt disse pallettene med 10 øyenskygger fra H&M. Er de bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av veninnene mine har brukt de, og de synes de er greie. Men jeg vet ikke hvor holdbare de er på øyelokket utover kvelden.

Det er vel bare til å prøve selv, for de koster jo ikke allverden de skrina :)

Skrevet

Jeg kjøpte to i dag faktisk, men er litt nysgjerrig på om andre har ærfaring fra de også siden jeg noen ganger har det med å reagere allergisk på noen produkter :smilbla:

Fargene var hverfall utrolig lekre og billig er det jo også. Jeg mener jeg har lest i makeup bladet til Det nye en gang om en stylist som anbefalte disse øyenskyggene siden de tross lav pris er av god kvalitet, og det var en grunn til det men jeg husker ikke hvorfor :ler:

Jeg har hvertfall gått ut fra at denne sminken kun er noe møl på grunn av prisen, så det blir jo spennende å se ;)

Skrevet

Jeg har noen slike øyenskygger fra HM og de er helt greie. Jeg liker fortsatt best de jeg har fra chanel, men i forhold til prisen så er de virkelig verdt å prøve. Så lenge jeg ikke er avhengig av at øyenskyggen varer hele dagen så bruker jeg gjerne HM sin. Ikke reagerer jeg på dem heller og jeg reagerer på en del. :)

Skrevet

Eg likte ikkje desse så godt som dei skrina med 4 stk i.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Har et par sånne med 10 i fra H&M, og de er helt greie. Merker ikke stor forskjell på dem og dyrere øyenskygger når det gjelder de mørke fargene, men de lyse er bedre fra "skikkelige" merker.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg har en, og den synes jeg er noe møl ;)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg har noen par av disse skrinene som kun er kjøpt pga det var 50% avslag ;)

Jeg synes de alle er ufattelig dårlige. Jeg må ta masse på før jeg ser at jeg har øyenskygge på og de sitter ikke så lenge på. Men jeg regnet ikke med at de kunne være fantastisk :)

Men det er jo litt greit å prøve ut en del farger osv til en billig penge ;)

Skrevet

Jeg syns H&M burde holde seg til å lage klær.. og ikke sminke.. for jeg har prøvd mye opp gjennom årene og det meste har vært av elendig kvalitet. Øyeskyggene sitter dårlig, og har lite pigmenter. Syns jeg! Den eneste H&M sminken jeg er fornøyd med er neglelakker og en lipgloss...

Skrevet

Jeg forsøkte en lipgloss i går, og den reagerte jeg på med en gang. Så nå er jeg mer spent enn jeg var. Men jeg fant ut at jeg allerede har en øyenskygge fra H&M i turkis som jeg fikk fra moren min for ikke lenge siden, og den har jeg vært veldig fornøyd med. Men den inneholdt kun to forskjellige farger.

Skulle jeg hatt en superholdbar øyenskygge så hadde jeg jo selvfølgelig kjøpt et dyrere merke, men som en lett dagmakup for en liten shoppingtur eller et lite cafèbesøk bør de da holde?

Men både dere som er fornøyd og dere som ikke er det, la dere et underlag før dere prøvde øyenskyggene? Og hva brukte dere eventuelt :klø:

Skrevet

Jeg bruker alltid underlag, i form av foundation/concealer og pudder.. Jeg kunne ønske jeg fant noen H&M øyeskygger som jeg var fornøyd med fordi fargene ser fine ut og de er rimelige, så jeg kunne ønske jeg ikke hadde så dårlige erfaringer.. Jeg blir bare så skuffet når de ser så fine ut i esken og kanskje på hånda, men ikke gir noen effekt eller synes når jeg tar den på øyelokket :(

Skrevet

Jeg synes skyggene var gode å legge jeg, og fargen er det ingenting å si på. Det eneste jeg brukte som underlag nå er Touche Èclat fra YSL da, for pudder er jeg tom for å jeg gidda ikke begynne å styre med foundation nå siden jeg surrer hjemme uansett :husarbeid:

Men resultatet ble hvertfall bra, så får vi se om det er enn så lenge eller om sminken faktisk holder seg litt ;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg kjøpte et av de skrinene med fire farger i, og det gikk rett i søpla etter første forsøk. De skyggene er utrolig lite finkornete, og drysser og blir ujevne på. Jeg bruker ikke øyeskygge så ofte, men når jeg gjør det, bruker jeg basen til Artdeco under.

Skrevet
Jeg kjøpte et av de skrinene med fire farger i, og det gikk rett i søpla etter første forsøk. De skyggene er utrolig lite finkornete, og drysser og blir ujevne på. Jeg bruker ikke øyeskygge så ofte, men når jeg gjør det, bruker jeg basen til Artdeco under.

Å huff, den liker ikke jeg :forvirret: Det er jo umulig å legge øyenskygge pent uansett hva slags øyenskygge man velger med den. Ikke sitter sminken noe bedre uansett og basen "gror fast" rundt øynene og gjør det vannvittig vanskelig å fjærne sminken etterpå. Nei, der snakker vi hvertfall drittsminke :sjenert:

Skrevet

Jeg digger øyenskyggene til H&M, jeg. Synes de er minst like gode som de dyre merkene jeg har prøvd (bedre også, i noen tilfeller!). De er greie å legge, sitter godt og så er de jo veldig, veldig billige. :-D Fint å kunne eksperimentere litt uten å blakke seg på det, og jeg kan stadig kjøpe nye uten å få dårlig samvittighet. :sjarmor:

Skrevet

Vel, jeg kan ikke klage for her sitter øyenskyggen uten striper på øyelokka enda :sjarmor:

Skrevet

Jeg har et av de med fire farger i og synes den er kjempebra. Også uten foundation under.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med noen av HM skrina med 4 skygger i, men ikke alle. Kjøpte et for mange år siden, med rosa skygger oppi, og det brukte jeg til det var helt tomt, det var velidg bra, men desverre lages det ikke lenger. det er bytta ut med et annet rosa skrin, som jeg ikke har testa.

De skrina med 10 farger i synes jeg ikke er noe særlig, men jeg liker et skrin med sølv/grå-toner. den sitter fint, og holder seg hele dagen uten å stipe.

Liker også de single skyggene med magnet bak som man kan legge oppi ett skrin som selges separat. Disse er like bra som dyre skygger synes jeg :)

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg syns det er veldig varierende kvalitet på øyenskyggene deres. Jeg har en sånn 4 i 1 greie (bruntoner) og den er ganske crappy. Den blir bedre jo mørkere fargene blir, men ja, jeg bruker den aldri. Den lyseste fargen er helt sinnsykt dårlig, drysser som bare det, og er utrolig lite pigmentert.

http://shop.hm.com/media/products/555/DXL5...186_34_3483.jpg

MEN!

Jeg har EN øyenskygge fra H&M som jeg sverger til. Jeg vurderer å kjøpe inn et lager så jeg har resten av livet siden den er så billig! xD Det er en helt hvit en med "pearl" finish som jeg bruker til highlighter (under øyebrynet og litt i øyenkroken)

Denne:

http://shop.hm.com/media/products/675/DXL6...000_63_6300.jpg

Den svarte er ræva, men den hvite er en skikkelig fin highlighter. Den er pigmentert, og har en veldig fin finish. Jeg har slitt med å finne en hvit øyenskygge med akkurat riktig finish (ikke store klumper med glitter, men skinnende nok) og denne ble vinnern:)

img-tagger fjernet.

Reglene.

Kristin (mod)

Endret av Kristin
Skrevet (endret)
Jeg syns det er veldig varierende kvalitet på øyenskyggene deres. Jeg har en sånn 4 i 1 greie (bruntoner) og den er ganske crappy. Den blir bedre jo mørkere fargene blir, men ja, jeg bruker den aldri. Den lyseste fargen er helt sinnsykt dårlig, drysser som bare det, og er utrolig lite pigmentert.

http://shop.hm.com/media/products/555/DXL5...186_34_3483.jpg

MEN!

Jeg har EN øyenskygge fra H&M som jeg sverger til. Jeg vurderer å kjøpe inn et lager så jeg har resten av livet siden den er så billig! xD Det er en helt hvit en med "pearl" finish som jeg bruker til highlighter (under øyebrynet og litt i øyenkroken)

Denne:

http://shop.hm.com/media/products/675/DXL6...000_63_6300.jpg

Den svarte er ræva, men den hvite er en skikkelig fin highlighter. Den er pigmentert, og har en veldig fin finish. Jeg har slitt med å finne en hvit øyenskygge med akkurat riktig finish (ikke store klumper med glitter, men skinnende nok) og denne ble vinnern:)

img-tagger fjernet.

Reglene.

Kristin (mod)

Synes det er bra kvalitet den siste der med to farger. jeg har en i sånn kobber farget og en lys.

men jeg er enig at det skrinet ikke er så mye å skryte at, det med fire farger

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...