Gå til innhold

Hvor ble det av toningene?

Anbefalte innlegg

Gjest koffeine
Skrevet

Jeg har lenge farget håret mitt mørkere med hårfarge som liksom skal vaskes ut gradvis... Men problemet er at disse fargene (Casting o.l.) er permanente på mitt hår, så jeg får ettervekst likevel. Er lei av å farge håret, og vil prøve å finne tilbake til mitt blonde jeg :forvirret:

Så jeg hadde en plan om å bruke glansvask en periode mens det vokser ut, slik at ikke etterveksten blir så stygg. Men da jeg var på butikken i dag, sa de at slike farger ikke finnes lenger?

Så nå lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre... Kan jo alltids gå til frisøren og be dem ordne opp, men det blir jo ganske dyrt...

Kan det fungere med blond-spray? Jeg ønsker meg ca. to nyanser lysere, og tør ikke prøve hjemmebleking, blir bare oransje.

Å, når skal jeg klare å komme meg løs fra den onde onde hårfargingssirkelen :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lenge farget håret mitt mørkere med hårfarge som liksom skal vaskes ut gradvis... Men problemet er at disse fargene (Casting o.l.) er permanente på mitt hår, så jeg får ettervekst likevel. Er lei av å farge håret, og vil prøve å finne tilbake til mitt blonde jeg  :forvirret: 

Så jeg hadde en plan om å bruke glansvask en periode mens det vokser ut, slik at ikke etterveksten blir så stygg. Men da jeg var på butikken i dag, sa de at slike farger ikke finnes lenger?

Så nå lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre... Kan jo alltids gå til frisøren og be dem ordne opp, men det blir jo ganske dyrt... 

Kan det fungere med blond-spray? Jeg ønsker meg ca. to nyanser lysere, og tør ikke prøve hjemmebleking, blir bare oransje.

Å, når skal jeg klare å komme meg løs fra den onde onde hårfargingssirkelen :sur:

Husk at toning er ikke det samme som glansvask! ;) Glansvasken er de begynt å slutte å selge, de har kanskje noen på Nille, det har de iallefall på Nille her jeg bor. Toner er en litt sterkere enn en glansvask, glansvask er så mild at den kan fint brukes som en sjampo, iallefall de du kjøper på sånne poser! :) Du finner nok en løsning. Lykke til! ;)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Selger dem ikke glansvask lenger?! Hvordan skal man da "føle for å ha rødt hår en uke" lenger?

Skrevet
Selger dem ikke glansvask lenger?! Hvordan skal man da "føle for å ha rødt hår en uke" lenger?

Kanskje du tenker på de fargene som går ut etter kun en vask?...

Vi har jo de L`orial sine, de oransje pakningene som er en type glansvask, men jeg har bare hørt dårlige erfaringer med de (matte i fargene osv.).

Gjest Vidvandre
Skrevet

Vet ikke helt, men søstra mi tok en glansvask og hadde oransje hår i en måned (hun er blond) :ler:

Og jeg pleide også å bruke en gang i blant, for å bli litt rødlig/gyllen blond (er kjedelig blond).

Har ikke sett de pakkene i butikken på en stund, bare de med freaky farger (type lilla og grønt og sånt)

Gjest koffeine
Skrevet

Unnskyld, jeg mente visst glansvask, ikke toning (hvis f.eks Casting er toning?) Altså de som vaskes ut fortest. Men helst ikke lilla og rosa og sånt da...

Nille hadde jeg ikke tenkt på nei, skal spørre der og!

Skrevet

Vi har jo de L`orial sine, de oransje pakningene som er en type glansvask, men jeg har bare hørt dårlige erfaringer med de (matte i fargene osv.).

De orange fra Loreal er gått ut.

Casting sin er toning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...