Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hvis man skulle være, rent hypotetisk så klart , så tett i huet at man glemte JIFs avlpøpsrens i røra til dusjen... la oss si, nok en gang rent hypotetisk, i ca 2 1\2 time over anbefalt maxtid... Hva kan man forvente seg da??? Rent hypotetisk
Gjest Leya Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Du kan sikkert slappe helt av, sånn rent hypotetisk sett altså!
Pasha Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Røra sprekker *poff* Nå har ikke jeg prøvdt jif sin... men på den jeg bruker står det at i ekstreme tilfeller kan den gjerne virke over natten.. så farlig er det nok ikke... sånn helt hypotetisk
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Rent hypotetisk så hadde jeg blitt ganske letta nå... Endret 20. desember 2006 av Lamadama
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Hva slags rør har dere? *ringer rørleggerpappa*
Titti72 Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Rent hypotetisk så blei jeg ganske letta nå... ← Sånn rent hypotetisk så kan jeg ha gjort noe sånt.... I drømme eller noe... Da, i drømmen, sto den ihvertfall 4 timer for lenge, uten at noe skjedde. I drømmen altså... Sånn rent hypotetisk.... Eller noe.... Krig og fred og sånn....
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Sånn rent hypotetisk så kan jeg ha gjort noe sånt.... I drømme eller noe... Da, i drømmen, sto den ihvertfall 4 timer for lenge, uten at noe skjedde. I drømmen altså... Sånn rent hypotetisk.... Eller noe.... Krig og fred og sånn.... ← Det var en drøm som satte i gang dette tankespillet her også ja... Men godt det hypotetisk gikk bra hos deg!!!
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 rørleggerpappa sier at det burde gå greit, det skal være ganske gode marginer på sånt, og det skal ganske mye til for at det går gæli. I aller værste fall kan skjøtene bli noe svekket, men hvis dere har plastrør fra et dusjkabinett skulle det gå greit. Bare sånn rent hypotetisk hvis det var hos dere da selvfølgelig!
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 rørleggerpappa sier at det burde gå greit, det skal være ganske gode marginer på sånt, og det skal ganske mye til for at det går gæli. I aller værste fall kan skjøtene bli noe svekket, men hvis dere har plastrør fra et dusjkabinett skulle det gå greit. Bare sånn rent hypotetisk hvis det var hos dere da selvfølgelig! ← Takker for den nyervervede kunnskapen som kan komme til nytte i fremtiden hvis noen i dette hjemmet skulle være så tette i huet og faktisk gjøre det...
Titti72 Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Takker for den nyervervede kunnskapen som kan komme til nytte i fremtiden hvis noen i dette hjemmet skulle være så tette i huet og faktisk gjøre det... ← Ja isåfall så er det vel gubbenskinnet som gjør det... Tenker jeg. Hypotetisk altså...
LilleBille Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Men hvis du rent hypotetisk skulle ha brukt Plumbo pulver i stedet - kunne det blitt en hard klump - som du rent hypotetisk ville hatt problemer med å få løst opp. Derfor er det jo bra at det hypotetiske spørsmålet var om Jif flytende.
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #12 Skrevet 20. desember 2006 Ja isåfall så er det vel gubbenskinnet som gjør det... Tenker jeg. Hypotetisk altså... ← Han har stått for en annen genistrek... Jeg har tenkt over hvor flink han har vært til å tømme aska i ovnen... Og hva skjedde for 3 dager sia når jeg skulle støvsuge?! Støvsuger'n spydde ut aske over halve rommet Og i tillegg har den slutta å suge inn skikkelig... Når jeg åpna den så var den helt dekt av aske innvendig så den er nok død
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #13 Skrevet 20. desember 2006 Men hvis du rent hypotetisk skulle ha brukt Plumbo pulver i stedet - kunne det blitt en hard klump - som du rent hypotetisk ville hatt problemer med å få løst opp. Derfor er det jo bra at det hypotetiske spørsmålet var om Jif flytende. ←
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2006 #14 Skrevet 20. desember 2006 Han har stått for en annen genistrek... Jeg har tenkt over hvor flink han har vært til å tømme aska i ovnen... Og hva skjedde for 3 dager sia når jeg skulle støvsuge?! Støvsuger'n spydde ut aske over halve rommet Og i tillegg har den slutta å suge inn skikkelig... Når jeg åpna den så var den helt dekt av aske innvendig så den er nok død ← *imponert*
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #15 Skrevet 20. desember 2006 *imponert* ← Det der er rein idioti, mens den hypotesen jeg presenterte kun er en forglemmelse!
Gjest =tentacle= Skrevet 20. desember 2006 #16 Skrevet 20. desember 2006 Men hvis du rent hypotetisk skulle ha brukt Plumbo pulver i stedet - kunne det blitt en hard klump - som du rent hypotetisk ville hatt problemer med å få løst opp. Derfor er det jo bra at det hypotetiske spørsmålet var om Jif flytende. ← Nesten litt godt å høre at det er noen som har hypoteser om hva som kan skje med Plumbo ved slike hypotetiske tilfeller
Gjest niomi Skrevet 20. desember 2006 #17 Skrevet 20. desember 2006 Han har stått for en annen genistrek... Jeg har tenkt over hvor flink han har vært til å tømme aska i ovnen... Og hva skjedde for 3 dager sia når jeg skulle støvsuge?! Støvsuger'n spydde ut aske over halve rommet Og i tillegg har den slutta å suge inn skikkelig... Når jeg åpna den så var den helt dekt av aske innvendig så den er nok død ←
Titti72 Skrevet 21. desember 2006 #18 Skrevet 21. desember 2006 Dette er ikke hypotetisk. Samboerens tabber luftes for alle!!! Min samboer fylte vasken full med vann og salmiak. Så tok han av alle rørene under vasken (luktet vondt av dem og var litt tette) og vasket dem grundig. Når han var ferdig med dette og skulle skylle delene, så nappet han ut proppen så alt vannet rant ned i skapet, under skapet, på parketten. Vi fant fram en bøtte og fikk tørket opp alt vannet og samlet det i bøtta. Hva tror dere han gjorde med bøtta som var over halvfull? Han tømte den på nytt i vasken, som selvfølgelig fortsatt ikke hadde rør, for det hadde vi jo ikke hatt tid til å feste pga alt vannet på gulvet. Så da kom vannet på nytt utover og vi måtte igjen tømme skapet for tomflasker og vaskemidler og tørke opp på gulvet igjen. Den dag i dag kan jeg bare nevne "vasken uten rør" så blir han sprut rød. Dette er et ikke tema hos oss.
Gjest niomi Skrevet 21. desember 2006 #20 Skrevet 21. desember 2006 Dette er ikke hypotetisk. Samboerens tabber luftes for alle!!! Min samboer fylte vasken full med vann og salmiak. Så tok han av alle rørene under vasken (luktet vondt av dem og var litt tette) og vasket dem grundig. Når han var ferdig med dette og skulle skylle delene, så nappet han ut proppen så alt vannet rant ned i skapet, under skapet, på parketten. Vi fant fram en bøtte og fikk tørket opp alt vannet og samlet det i bøtta. Hva tror dere han gjorde med bøtta som var over halvfull? Han tømte den på nytt i vasken, som selvfølgelig fortsatt ikke hadde rør, for det hadde vi jo ikke hatt tid til å feste pga alt vannet på gulvet. Så da kom vannet på nytt utover og vi måtte igjen tømme skapet for tomflasker og vaskemidler og tørke opp på gulvet igjen. Den dag i dag kan jeg bare nevne "vasken uten rør" så blir han sprut rød. Dette er et ikke tema hos oss. ← Vi har heldigvis ikke noen slike tabber hos oss, vi, men så har vi bodd sammen bare i et års tid. En av min samboers tidligere kollektiv-venner skulle sette på oppvaskmaskina en morgen før han stakk for å undervise på universitetet. Ingen oppvaskmaskintabletter igjen, så han helte i Zalo... Skikkelig skumparty på det kjøkkenet, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå