Luzi Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 (endret) begynner å bli temmelig frustrert nå. kjøpte en bukse fra usa, og den ble sendt 1 november. heldigvis var det sporing på pakken, og når jeg sjekker denne står det at når pakken kom til norge, havnet den på stokke omlastningssentral.. dette har det stått siden 5 November, og ingen ting har skjedd etter dette. Får heller ikke noe svar fra posten, (det er jo tros alt juletider nå) men synes det er litt merkelig at den ikke har kommet lengere på over en måned. kan jeg regne med at buksen er forsvunnet, eller kan det være at de ikke har oppdatert informasjonen på sporings siden? Endret 20. desember 2006 av Luzi
Luzi Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 hmm det er også godt mulig.. uff håper ikke det, da tar det vel et halvt år før jeg får den:p
Prego Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Hvis pakken har kommet til omlastingsterminalen på Stokke, er den forbi tollen (tollen er på G.moen). Få kontakt med Posten etter julerushet og sjekk hva det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå