LindaMarie Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har tatt en test og den viste svakt positiv, men var tydelig, etter noen min ble den borte, Hva betyr det? Skjønner ingenting, har jeg tetst for tidlig tro. Skal ha mensen imorgen. Noen som har vært borte i dette? Veeeeeldig glad for svar.
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Hvis du venter mensen i morgen tror jeg ikke du har testet for tidlig, men det var jo rart at streken forsvant. :klø: Du får vel bare teste igjen om noen dager, og bruk morgenurin da den er mest konsentrert. Krysser fingrene for deg!
Felixa Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Det kan ha vært noe galt med testen. Jeg ville ha testet igjen i morgen, med morgenurin. Svaret forsvinner når pinnen har tørket helt opp, men det tar lengere tid enn noen minutter. Synes det var rart ja.
Plonk Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Svaret forsvinner når pinnen har tørket helt opp, men det tar lengere tid enn noen minutter. ← Ikke riktig. Jeg har faktisk tatt vare på mine testpinner fra den gang jeg fant ut at jeg var gravid med Plonkeliten. Det er snart tre år siden. Resultatet er like tydelig nå som det var dengang
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Svaret forsvinner når pinnen har tørket helt opp, men det tar lengere tid enn noen minutter. Synes det var rart ja. ← Det har aldri stemt her heller. Jeg har fortsatt de tre graviditetstesten jeg tok for 37 uker siden, og i følge dem er jeg fortsatt gravid. (Noe man tydelig nå også ser. ) Endret 21. desember 2006 av Xavia
LindaMarie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2006 Jeg sendte mailtil unipath.com og spurte hvordan jeg skulle tolke testen. Fikk beskjed om at hvis kontrollstreken var kommet opp når graviditetstgnet var der så er jeg gravid, hvis tegnet kom opp før kontrollstreken er jeg ikke det. Men i mitt tilfelle var kontrollstreken oppe. Men om jeg er gravid vet jeg ikke. Stoler ikke helt på det de sa. Skal ta en ny test senere i dag...' Forvirrende det her..
Gjest Leiababe Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Spennende om du er gravid da. Lykke til, uansett hvilket resultat du ønsker deg
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Ikke riktig. Jeg har faktisk tatt vare på mine testpinner fra den gang jeg fant ut at jeg var gravid med Plonkeliten. Det er snart tre år siden. Resultatet er like tydelig nå som det var dengang ← Samme her.... testen fra juni er fremdeles tydelig positiv.
Scorpina Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 ...har en test fra 9 år tilbake som er like tydelig i dag - som da
Felixa Skrevet 21. desember 2006 #10 Skrevet 21. desember 2006 Ja da er de forskjellige for mine to tester forsvant krysset etter et par dager. Veldig synd egentlig.
LindaMarie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2006 trådstarter her, ja nå har jeg fått mensen. Forbanna altså, den dumme testen lurte meg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå