Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :) jeg lurer på om det finnes noen nett sider i norge der man kan være med i spørre undersøkelser å tjene kontanter på det?? det er veldig fristende å sitte foran dataen å tjene penger..hvis det er mulig da,jeg er litt skeptisk til sånne ting.vet det er mye lureri der ute..men finnes det noen nett steder der man kan tjene penger over nett på lovlig vis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet om mange spørreundersøkelser, men da får du ikke kontanter, men gavekort somm regel da

Skrevet

hei :) hvilken nettsider er det da hvor man får gave kort ved å være med i spørreundersøkelser?? :)

Skrevet

mmi og gallup tror jeg det var.. er med på så mye jeg..

Skrevet

Jeg er medlem i disse:

- Panel - her får man gavekort når man har tjent nok poeng

- Zapera - får poeng som kan brukes til å bestille varer

- Ciao - får kontanter (etter hvert)

- Verdifull Mening (husker ikke hvordan det fungerer der)

Mange slike sider iallfall :)

Skrevet

Jeg har brukt uendelig mange timer på å svare på spørreundersøkelser, i håp om å tjene en del penger.

Fant ut at det var mer eller mindre "lureri". Hver gang jeg fikk mail fra Verdifull mening etc, endte det med at jeg ikke "var kvalifisert til å foreta undersøkelsen". F. eks så var jeg ikke mellom 50 og 70 år etc. Ergo, dette er etter min mening sløsing av tid, i forhold til det vi får igjen for alt arbeidet.

Men jeg har ikke gitt opp å tjene penger på Internett. Den siste tiden har jeg lest mye om affiliate-virksomhet. Her er det veldig mye penger å tjene, dersom du er flink kan du tjene flere tusen kroner i måneden. Men krever likevel en del innsats og arbeid!

Akkurat nå holder jeg på å lese en bok jeg fant på dette nettstedet:

http://www.tjenmyepenger.com/affiliate_prosjekt.html

Skal si i fra dersom jeg begynner å tjene noe.. ;)

Skrevet

Hei Aloha.

Nevn gjerne flere sider (M/webadresse) du er medlem i. Jeg registrerte meg på noen av dem du nevnte i posten din.

Jeg er medlem i disse:

- Panel - her får man gavekort når man har tjent nok poeng

- Zapera - får poeng som kan brukes til å bestille varer

- Ciao - får kontanter (etter hvert)

- Verdifull Mening (husker ikke hvordan det fungerer der)

Mange slike sider iallfall  :)

Skrevet

hei :) takk for svar..skal gå inn på litt forskjellige steder nå å titte litt :) :enig_anim:

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kommet over en internettside der jeg allerede har tjent litt penger. Systemet er nokså enkelt og det virker som det er gode muligheter til å tjene mye penger hvis man markedsfører det riktig.

Det er riktignok ikke snakk om spørreundersøkelser, men det er ekstremt enkelt og det krever ingen datakunnskaper. Sjekk ut denne siden her:

http://www.inntektfornybegynnere.com/

Skrevet
Jeg har kommet over en internettside der jeg allerede har tjent litt penger. Systemet er nokså enkelt og det virker som det er gode muligheter til å tjene mye penger hvis man markedsfører det riktig.

Det er riktignok ikke snakk om spørreundersøkelser, men det er ekstremt enkelt og det krever ingen datakunnskaper. Sjekk ut denne siden her:

http://www.inntektfornybegynnere.com/

Så naiv kan man ikke bli. Du betaler 220 kroner,men du tjener ikke noe. Fortell meg hva DU har tjent og HVOR..

Skrevet

Ja, gi oss beskjed dersom du får noe avkastning! Tipper det er de som startet nettsiden som tjener mest :-)

Skrevet (endret)

Heisann!

Ble selv medlem av en side forrige uke, etter at noen venner av meg har vært medlemmer der i noen måneder og tjener rundt 1000 kr i uka på å svare på undersøkelser 30 min 5 dager i uka = timelønn på rundt 300 kr.

Den siden jeg har blitt medlem på kosta meg 49 Dollar. Var skeptisk til sånt med en gang, men siden jeg kjenner noen som er medlemmer der ble jeg med. Det koster penger pga de som driver siden bruker mye tid på å finne seriøse undersøkelser og oppdatere det hele tiden.

Selv regner jeg med å få noen undersøkelser allerede denne uka.

Man velger selv hvilke man vil ta, og får feks 20 dollar per undersøkelse.

Hvis dere er villige til å prøve, noe jeg tror er smart så koster det 250 kr her:

Hvis du melder deg på via den linken får du også 8 ukers angrefrist, det vil si at du har 8 uker på å bestemme deg;P

Alt skjer via paypal ol, som er seriøst.

Men husk, du må være tålmodig i starten og det bare skal være en ekstra inntekt!

Endret av yvonne
Skrevet (endret)
Heisann!

Ble selv medlem av en side forrige uke, etter at noen venner av meg har vært medlemmer der i noen måneder og tjener rundt 1000 kr i uka på å svare på undersøkelser 30 min 5 dager i uka = timelønn på rundt 300 kr.

Den siden jeg har blitt medlem på kosta meg 49 Dollar. Var skeptisk til sånt med en gang, men siden jeg kjenner noen som er medlemmer der ble jeg med. Det koster penger pga de som driver siden bruker mye tid på å finne seriøse undersøkelser og oppdatere det hele tiden.

Selv regner jeg med å få noen undersøkelser allerede denne uka.

Man velger selv hvilke man vil ta, og får feks 20 dollar per undersøkelse.

Hvis dere er villige til å prøve, noe jeg tror er smart så koster det 250 kr her:

Hvis du melder deg på via den linken får du også 8 ukers angrefrist, det vil si at du har 8 uker på å bestemme deg;P

Alt skjer via paypal ol, som er seriøst.

Men husk, du må være tålmodig i starten og det bare skal være en ekstra inntekt!

Fortell oss når du får 4000 pr.mnd inn på kontoen din da. Det vil ALDRI skje.

Endret av yvonne
Skrevet (endret)
Fortell oss når du får 4000 pr.mnd inn på kontoen din da. Det vil ALDRI skje.

4000 pr.mnd vil jeg tro er et resultat til og med jeg kan oppnå.

Vet at det er mange som tjener mye mer enn det, men de bruker også mer tid enn jeg har tenkt til å sette av til dette.

De to vennene mine som bruker det tjener som nevnt tidligere 1000 kr i uka = 3000 i måneden, det er et beløp jeg også satser på å oppnå

Uansett, man oppnår ikke noe uten å prøve;)

Hvis du prøver via

så får du også 8 ukers angrefrist:)

Endret av yvonne
Gjest Britt Banditt
Skrevet
De to vennene mine som bruker det tjener som nevnt tidligere 1000 kr i uka = 3000 i måneden

Når ble det bare 3 uker i måneden?

Skrevet (endret)

Ah, glemte å legge til at de ikke svarer hver uke.

Så det blir ca. 3 uker i måneden de svarer på undersøkelser.

5 dager i uka, 3 uker i måneden = 3000 +-

Endret av yvonne
Skrevet
4000 pr.mnd vil jeg tro er et resultat til og med jeg kan oppnå.

Vet at det er mange som tjener mye mer enn det, men de bruker også mer tid enn jeg har tenkt til å sette av til dette.

De to vennene mine som bruker det tjener som nevnt tidligere 1000 kr i uka = 3000 i måneden, det er et beløp jeg også satser på å oppnå

Uansett, man oppnår ikke noe uten å prøve;)

Hvis du prøver via

så får du også 8 ukers angrefrist:)

et resultat du tror du kan oppnå?

Det reklameres mye for disse sidene. Fortell meg hvilke sted som har utbet til dine venner. Gi meg et navn.

Dette er netsted som noen "smartinger" har opprettet. folk melder seg på og betaler.

Kontakt forbrukerombudet du, så skal du se hva de sier til deg.

jeg skal love deg at du ALDRI vil få tre eller fire tusen utbet i mnd.

Skrevet (endret)

Skjønte ikke helt spørsmålet ditt angående hvilket sted som har utbet. til vennene mine.

Men måten de får penga på er via paypal, som er 100% sikkert og bare handler med seriøse aktører.

Skjønner ikke hvorfor du mener at det er så vanskelig å tjene den summen i måneden på, eneste er at du må vente et par uker fra du har registrert deg til du får din første undersøkelse.

Tingen er at feks Pioneer er avhengig av spørreundersøkelser, markedsundersøkelser. Man kan feks få et spørsmål om hvilken av tre tver de har bilder av en selv liker best, om 70% svarer tv nr 2, så kan de tjene flere millioner på å høre på forbrukerne, og da er ikke noen tusen kroner for dem mye;)

Og med linken under får du 8-ukers angrefrist, som jeg selv også har og kanskje benytter meg av om jeg ikke blir fornøyd (selv om jeg er fornøyd foreløpig):

Kan ikke tjene noe uten å prøve

Endret av yvonne
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...