Bridget Skrevet 12. februar 2003 #41 Del Skrevet 12. februar 2003 GRATULERER KEVIN!!! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 13. februar 2003 #42 Del Skrevet 13. februar 2003 En forsinka gratulasjonshilsen til deg, Kevin! Kos dere med småtten! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 14. februar 2003 For å bare gjøre en ting klart.... man er vel ikke gravid i over to år....? Graviditeten la ingen ytterligere demping på sexlysten hennes, det var lenge før den at problemene startet... bare så DET er sagt... :oops: Ellers har mor og barn det kjempefint, og jeg skal forhåpentligvis hente dem i ettermiddag. Gleder meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. februar 2003 #44 Del Skrevet 14. februar 2003 Jaja, du kan i alle fall ikke si at du ikke har fått sex nå. Kose dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. februar 2003 #45 Del Skrevet 14. februar 2003 *flirer litt av alle innleggene* Må jo kaste meg på her og bare si GRATULERER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. februar 2003 #46 Del Skrevet 14. februar 2003 her er det intet annet å gjøre enn å slenge seg med resten: gratulerer, kevin!!! :kysse: og hva de to årene angår: er du sikker på at hun ikke har vært gravid litt mer enn ni måneder? guttungen var jo ingen direkte miniatyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2003 #47 Del Skrevet 14. februar 2003 Så koselig!!! :kysse: Gratulerer så masse, Kevin! Har lest igjennom alle inleggene med klump i halsen og...jaja...tårene rant litt da! Ble skikkelig glad nå, jeg! :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg blir rørt av all oppmerksomheten selv jeg, MarianneE! Kjempekos at folk tenker på meg! Glad i dere alle sammen! Klem, Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 15. februar 2003 #49 Del Skrevet 15. februar 2003 Gratulerer,,, 1 down 10 to go... MÅ jo ha et helt fotball lag da,, hehe... Ønsker deg og din familie alt godt :D Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2003 #50 Del Skrevet 15. februar 2003 Gratulerer' date=',, 1 down 10 to go... MÅ jo ha et helt fotball lag da,, hehe...[/quote'] 10 to go??? Alle veit jo at et fotball lag har innbyttere også!! Stå på Kevin! Sponser KG fotball sko, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 15. februar 2003 #51 Del Skrevet 15. februar 2003 Så moro Kevin...Kos deg masse som pappa Og gratulerer med babyen koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. februar 2003 #52 Del Skrevet 15. februar 2003 GRATULERER!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. februar 2003 #53 Del Skrevet 19. februar 2003 her er det intet annet å gjøre enn å slenge seg med resten GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. februar 2003 #54 Del Skrevet 19. februar 2003 Må bare slenge meg på jeg også, det er kjempekoselig!! Nyt tida Kevin! GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 19. februar 2003 #55 Del Skrevet 19. februar 2003 Gratulerer så mye Kevin dette undte jeg deg. :D Du får unnskylde at jeg er litt treig på labben så det ikke før nå. :o klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. april 2003 #56 Del Skrevet 6. april 2003 Kjempesent ute med gratulasjon, jeg, men bedre sent enn aldri! Ønsker dere alle tre lykke til i tiden fremover. Var utrolig koselig dette her. Håper alt er bra med dere. Gratulerer så mye! Varme klemmer fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #57 Del Skrevet 6. april 2003 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #58 Del Skrevet 6. april 2003 Oj. Dette hadde ikke jeg fått med meg.... :o GRATULERER SÅ MYE SOM PAPPA KEVIN!!!! @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. april 2003 #59 Del Skrevet 6. april 2003 Gratulerer Kevin :D Endelig har du blitt pappa og fått en nydelig liten sønn. Du er nok i skyene nå tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2003 #60 Del Skrevet 6. april 2003 Det var et stoooor, liten gutt du fikk. Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå