Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Det er en ting jeg synes er litt vanskelig i forhold - tanken på at samboer kan / blir tiltrukket av andre. Jeg vet jo at jeg selv kan bli det av og til, men da vet jeg hvordan jeg føler det og hvor seriøst det er / ikke er! Om han blir det vet jeg jo ikke i hvilket omfang det er.... Må innrømme at jeg da føler meg litt usikker. Blir redd han synes de er MER tiltrekkende enn meg. At de er deiligere etc..........Det er nok et tegn på litt dårlig selvtillit, eller usikkerhet, men vær så snill og ikke kjeft på meg for det. Han har sagt at han ALDRI sammenligner meg med andre, og at jeg ikke har noen grunn til å føle meg truet. Det er naturlig at man finner andre enn partneren tiltrekkende, men det er ikek mer enn det. Det er et blaff, en følelse som streifer en og så blir borte. Er likevel redd for følgende scenario: At vi er ute sammen / ligger på stranda eller lignede, og han ser ei dame han finner veldig tiltrekkende, som han blir liggende og sikle på, og at jeg da nærmest blir et irritasjonsmoment som er i veien og forstyrrer han..............
AlmaCity Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Du har rett, det er nok ditt selvbilde som er problemet. For selv om han vil se på andre jenter og kanskje synes de er fine, så er det jo deg han elsker
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Tror faktisk ikke at det er slik at alle blir tiltrukket av andre. Jeg har vært sammen med min kjære i 8 år og ikke tenkt på andre noen gang.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Det er mange menn som ser på menyen ute og spiser hjemme. Komenterer hvor fine damer de ser. etter at jeg begynte å se og komemter de gutte jeg fannt flotte, har pipa fått en annen lyd.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Alle kan føle kjærlighet for andre, men så lenge de er i forhold vil de fleste ikke være utro. I alle fall ikke alle. Statistikken er høy når det gjelder umoral, men er du sammen med en mann må du våge å stole på han.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Du har rett, det er nok ditt selvbilde som er problemet. For selv om han vil se på andre jenter og kanskje synes de er fine, så er det jo deg han elsker ← Nja, det er nettopp det, han elsker meg ikke......han er veldig glad i meg, men vet ikke om han elsker meg, han synes det er vanskelig å definere det. Men han har lovet meg at han ALDRI noensinne kommer til å forlate meg for en annen, fordi for at det skal skje, krever det innsats med den andre over tid, og det krever at han engasjerer seg og pleier interessen, og slikt er han ikke interessert i å holde på med,
Bernina Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 At han ser på andre betyr ikke at han sammenligner deg med dem. Jeg kan beundre Brad Pitts vakre utseende jeg, men jeg sammenligner ikke min kjære samboer med ham fordet! Og hvis du ser en kjekk mann på bussen eller i butikken så betyr vel heller ikke det at du tenker at du er villig til å gi slipp på alt du har bare fordi du ser en mann med et vakkert ytre? Er samboeren din så overfladisk at han bare går etter utseende på en jente? Eller er du også redd for at han skal bli tiltrukket av personligheten til andre?
chaos Skrevet 26. desember 2006 #8 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har aldri vært av den sjalu typen...jeg også kikker på menyen ute..jeg er da ikke blind... Men jeg er trofast...og ville ikke gått fra typen pga. et pent ansikt... Er jeg ute med venninner så flørter jeg litt; Ja jeg trenger å vite at jeg fremdeles har draget...Og han skal få lov å gjøre det samme. Men en må vite hvor grensene går; Ikke røre eller utveklse tlf.nummer....se og bli sett; Men that's it
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #9 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har aldri vært av den sjalu typen...jeg også kikker på menyen ute..jeg er da ikke blind... Men jeg er trofast...og ville ikke gått fra typen pga. et pent ansikt... Er jeg ute med venninner så flørter jeg litt; Ja jeg trenger å vite at jeg fremdeles har draget...Og han skal få lov å gjøre det samme. Men en må vite hvor grensene går; Ikke røre eller utveklse tlf.nummer....se og bli sett; Men that's it ← Helt enig. Den dagen jeg ikke vet å verdsette en flott mann som jeg ser ute, ja da er jeg nok sikkert død. Samtidig så har jeg aldri vært utro. Å se og gjøre noe med det er to veldig forskjellige ting for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå