Gå til innhold

Bøseste julegavehint du har fått?

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

jeg skjønner jo ingentingen! Jeg får en "Kode på rundt 400 spenn" til jul :klø:

Hva kan dette være? Pin-koden til telefonen min graverti gull på en marmorplate??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!!!!

Har ingen gode forslag. Men husk å oppdatere etter jul, denne ble jeg nysgjerrig på!

Skrevet

Det skal jeg gjøre, jeg lurer selv her! Og kanskje den ikke kommer før etter jul heller, fordi det var kombinert jule og bursdag :sur: (jeg har bursdag 28)

Og han satt og "fikset pakke til meg på nettet som angikk meg og jul" sa han da jeg kom dit i går så jeg måtte fyke!

Må en levere en kode når man henter ting på posten? Gidder han ikke selv? :ler:

Skrevet

Kan "Kode" være et merkenavn ? Og da mener personen at hun skal ha noe av den merke?

Skrevet

Kode til å hente ut en billett til en eller annen kultur-event?

Skrevet
Kan "Kode" være et merkenavn ? Og da mener personen at hun skal ha noe av den merke?

Njæ, vi er ikke så veldig inne på merker, noen av oss så jeg tviler :P

Skrevet
Kode til å hente ut en billett til en eller annen kultur-event?

Med mindre Mars Volta spiller rundt omkring her i nærmeste fremtid er det også utelukket :grine:

Kanskje han har kjøpt merchandise fra siden deres? :O Og kanskje det var derfor han ble så sutrete da jeg viste han genseren jeg kjøpte derfra i går?

Ting begynner muuuligens å falle på plass hoho! Nei kanskje ikke. Forvirret er jeg, jeg liker mye bedre å gå rundt i uvitenhet. Håper pakken er SFW høhø!

Skrevet
jeg skjønner jo ingentingen! Jeg får en "Kode på rundt 400 spenn" til jul :klø:

Hva kan dette være? Pin-koden til telefonen min graverti gull på en marmorplate??

Kanskje det er et dataspill?

Prisen passer jo, og mange sier jo kode om å programmere - ergo er jo et spill en stor kode :)

Skrevet

Eneste spill jeg liker er trackmania, og det vet vi begge trengs et mirakel til på min pc! :tunge1:

Mener ikke være vanskelig, men en må jo utelukke det umulige hehe

Skrevet

Kan det være en kode til et slags gavekort? Gleder meg til oppdatering, ble veldig spent jeg også :)

Skrevet

Og jeg som trodde han hadde glemt meg vekk siden han alltid syter "Jævla jul mumlemumle" :hoppe:

Men tråd flyttet? Jaok. En julegavetråd har vel ikke mye til felles med jul å gjøre.

Skrevet

Armani klesmerket? Jei ler

Skrevet
Armani klesmerket? Jei ler

Eau de toilette: ca 400 spenn.

Skrevet

Men han vet jeg ikke er forfengelig og trives med min hyggelige hugo! Nei kjenner jeg han rett har det noe med TMV å gjøre som sagt, han vet jeg er helt klikkings på dem for tida!

Eller en ny mp3spiller jeg kan høre på dem på! :Hehe: Det hadde vært fint!

Skrevet

jeg fant akkurat ut hva jeg får.. han glemte å kaste posen der han hadde handlet.. :sur:

Skrevet
jeg fant akkurat ut hva jeg får.. han glemte å kaste posen der han hadde handlet..  :sur:

Hva får du da? *nysgjerrig*

Skrevet

en av tingene er allefall en parfyme jeg hadde lyst på!

Skrevet

kanskje du får et Mastercard gavekort? Der følger det vel med kode tror jeg

Skrevet
kanskje du får et Mastercard gavekort? Der følger det vel med kode tror jeg

Godt forslag, men det er ikke kode på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...