Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Nå går jeg helt texas her snart jeg kan surfe rundt på sider i en bitteliten stund (noen min) før jeg må lukke browseren og åpne på nytt igjen. MSN funker helt fint, men verken IE eller FF gjør jobben sin spesielt godt, og det var ikke sånn før hele internett var nede her om dagen. Ikke får jeg lastet opp bilder noen plasser heller, den bare loader i 10 min før det står "siden kan ikke vises". Og nei, jeg vil ikke bytte browser, jeg er veldig glad i FF. Men nå er det faktisk IE som er mest pålitelig, så noe må jo gå an å gjøre (noe annet enn restart/skru av og på) hjelp?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 glemte å si det funker fint på alle andre pcer i huset, bare ikke min.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 JA UANSETT; Formaterte jævelskapen isted, men problemene er der fortsatt. Tror ikke jeg fikk vekk alt, kan noen være så hyggelige å fortelle meg hvordan jeg kvitter meg med ALT og kan installere @#$¤i dsfgjjdsafg på nytt?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 er det virkelig INGEN nerder som vet? Nei, nå går jeg og kjøper julepakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå