Gjest Shayla Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jeg vurderer å skaffe meg sånne Crocs sandaler som skal være så bra for bena. Noen som har erfaringer med disse? Er de gode å gå i?
Karamba Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har prøvd dem. Har ei venninne som har disse, og jeg må innrømme at de er utrolig gode på foten. Personlig synes jeg de er kjempestygge, kommer nok aldri til å kjøpe dem...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Ja, de er kjempegode på, og man får ikke vondt i ryggen av å gå en hel dag! Bruker de på skolen når vi har øvelsespost, og når vi skal ut i praksis (er sykepleierstudent).
L79 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 JAAA, løp og kjøp. Jeg er veldig fornøyd. I sommer brukte jeg dem endel ute i hagen og det er utrolig praktisk å kunne bruke hageslangen for å fjerne jord og støv. Det eneste er at de er uforskammet dyre her i Norge så hvis du har tid til å vente på en bestilling fra USA er det absolutt å foretrekke. Jeg kjøpte i Norge og angrer på at jeg ikke sjekka noe mer før jeg betalte..
prescella Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Fikk sånne i julegave. Jobber som sykepleier og bruker mine på jobb. De er helt ypperlige på beina,lett å holde ren,og er varm&god på beina. Kjempefornøyd med mine. Har brukt Miracle før,og aldri mer de etter de her. Mange ulike farger,så man trenger ikke nødvendigvis en "knæsj" farge. Pluss man kan "pynte" hullene med ulik dekor. Anbefales !
Gjest Shayla Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har sett de på www.rei.com der kommer de på 286kr inkl frakt. Så det er ufattelig mye billigere enn her hjemme hvor de ligger på 600kr. Så de som har tenkt å kjøpe vil jeg anbefale den siden. Prisen på skoene er akkurat under 200kr så du slipper mva og toll Melder du deg inn får du yterligere 15% avslag.
Drua Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Jeg anbefaler denne skobutikken: http://www.taylorshoes.com/cayman.htm Tok max en uke før jeg fikk de i posten, ikke noe kluss med betaling, ingen problemer i det hele tatt.
royaltrux Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Faktisk er det helt sant alt som ble sagt...Skoene er kjempe stygg men rett og slett fantastisk å går i...
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk mitt andre par fra www.rei.com for litt over en måned siden. De kostet litt over 300 kroner inkludert frakt. Det tok ca. 10 dager fra jeg bestilte til jeg mottok dem. De er fantastisk gode å gå i.
Gjest Shayla Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Hvordan er disse skoene i str? Jeg bruker 37 i sandaler. Hvilken str burde jeg velge på Taylorshoes eller Rei??
Cata Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 Blir de ikke klamme å gå i? Gummi eller plast eller hva de nå enn er laget av puster jo ikke så mye at det gjør noe.
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. desember 2006 #12 Skrevet 28. desember 2006 Hvordan er disse skoene i str? Jeg bruker 37 i sandaler. Hvilken str burde jeg velge på Taylorshoes eller Rei?? ← Jeg bruker 36 og skrev etter str. 6 fra rei. De passet bra. Fant denne linken til størrelser for noen måneder siden. Håper den fortsatt virker. http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_o...torrelser/30269
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. desember 2006 #13 Skrevet 28. desember 2006 Blir de ikke klamme å gå i? Gummi eller plast eller hva de nå enn er laget av puster jo ikke så mye at det gjør noe. ← Jeg synes ikke at de blir mer klamme enn andre sko. De er laget av et spesielt materiale som ikke skal bli klamt. Det er også så mange hull oppå at de puster.
Gulphild Skrevet 28. desember 2006 #14 Skrevet 28. desember 2006 Sukk. Har noen venninner som elsker disse skoene. De er klumpete. Men likevel, tror jeg skal kjøpe meg et par, bare for komfortens skyld. Har sett de har "søtere" versjoner av de, lilla med blomster på osv.
onyx Skrevet 28. desember 2006 #15 Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes de er klamme og kjempestygge, men det verste er likevel den ekle gummiskolukten. Orker ikke de skoene..
Drua Skrevet 28. desember 2006 #16 Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes ikke de lukter vondt, de lukter egentlig ingenting. En annen ting som er bra med de er at de er veldig greie å desinfisere. Skal kjøpe meg et par til og bruke som "tøfler" inne også, på Taylorshoes betalte jeg forresten cirka 270 kr inkl frakt. Jeg har str 6/8 og bruker 38 i Spotec (de er nå lagt på hylla for å si det sånn, makan til stinkesko) og som regel 39 i vanlige sko.
Gjest Shayla Skrevet 28. desember 2006 #17 Skrevet 28. desember 2006 her kommer det masse gode svar.. hva er forskjellen på cayman og beach?
Lilol Skrevet 28. desember 2006 #18 Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk sånne i julegave.. syns di var driiiit stygge, men bestemte meg for å prøve dem og det er jeg gald for. Knall gode for både bena og ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå