Gjest Kaffi Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hei! Eg loggar av så dykk ikkje skal kjenne meg att... Kvar gong eg drikk kaffi, energidrikk eller noko anna med koffein i, så får eg orgasme. Ikkje heilt som når eg er med mannen min, men ein litt meir "kriblande" kjensle i underlivet. Godt, men kan bli slitsamt i lengda. Veit dykk om liknande tilfelle?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Ja vel. Noen får orgasme av sokker også.
ashera Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Ikke med kaffe, men noen opplever det samme med kombinasjonen p-piller og alkohol.
Gjest mata Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 ikke ødlegg min morgen kaffe. Jeg trenger ikke kaffe for å få orgasme...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Kanskje jeg skulle begynne å drikke kaffe
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Trenger ikke kaffi som ødelegger fargene på tennene, for å få orgasme. For all del. Hva er pointet her?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Jeg mener å ha hørt at koffein øker blodgjennomstrømmningen, så hvorfor ikke?
Fam Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Kvar gong eg drikk kaffi, energidrikk eller noko anna med koffein i, så får eg orgasme. Ikkje heilt som når eg er med mannen min, men ein litt meir "kriblande" kjensle i underlivet. Godt, men kan bli slitsamt i lengda. ← Skulle ønske det var meg For en herlig bivirkning...istedet for hjertebanken som jeg får om jeg drikker mer enn 1 kopp.
Crianza Skrevet 26. desember 2006 #9 Skrevet 26. desember 2006 Høres jo bare deilig ut det, å få orgasme av kaffe altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå