Meaty Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Leste denne veldig "interessante" artikkelen i dag, om damen på 46 som hevder hun er den ekte Barbie, hun har altså brukt over 2,2 millioner kroner på plastikkoperasjoner For meg så ser overkroppen hennes alvorlig stor ut, hun har kroppsfasong som en mannlig turner eller svømmer.??! Har hun fått transplantert en torso? Er dette no' pent da?
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Enten var hun født mann, eller så har hun fått transplantert torsoen fra en mannelig svømmer.
Gjest Advena Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Skummelt! Synes forøvrig hun ligner på Kathrine Sørland i ansiktet.
Eve Luna Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg tror jeg leste et sted at Barbie som ekte person kunne ikke eksistere. Dette skyldes at henne midje er så smal at den ikke hadde klart å holde opp overkroppen (inkl hennes store pupper). Hun hadde hatt en god del rygg problemer og nakke problemer. Jeg så bilde i det artikkelet. Jeg syntes damen så rart ut. Hun hadde en altfor smal midje og en overkropp verdig en proffesjonell svømmer. Det passet liksom ikke sammen. Det er tydelig at hun er ikke sånn fra naturens side.
Gjest Advena Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Det er tydelig at hun er ikke sånn fra naturens side. ← Sarah Burge (46) er skjønnhetsoperert for nær 2,2 millioner kroner. Føttene er den eneste kroppsdelen hun ikke har fikset på.
Gjest Vidvandre Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Syntes ikke hun så ut som Barbie jeg..
Gjest Fruktfat Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 altså, dette er jo mobbing av meeeg jeg har sånn overkropp. ikke like smal midje, men. bredere over skuldrene enn over hoftene. det verste var jo egentlig puppene hennes.
Gjest Advena Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Syntes ikke hun så ut som Barbie jeg.. ← Nei, hun ser jo ut som Kathrine Sørland! (Ansiktet, sådan)
Gjest Emera Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Enn å gjøre sånt med seg selv for å ligne på en bit plast!
Crianza Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Uff, det er grusomt hva enkelte gjør mot seg selv. Hun var rett og slett fæl og liknet ikke Barbie i det hele tatt -synes nå jeg i hvert fall....
Gjest Elfrida Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Barbiedokka har ikke mye naturtro kropp, den er seriøst merkelig. (se her feks http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...tem=9526962945) Det var den dama også, men mer litt sånn 'hjelp jeg vil være Barbie selv om jeg er 46...'
Gjest Miss Guided Skrevet 21. desember 2006 #12 Skrevet 21. desember 2006 og den uttalelsen om at Barbie har et morsomt liv eller no sånt, halloo.....barbie er av plast og smiler alltid og jeg har ennå til gode å høre henne fortelle hvor morsomt hun har det..... dama trenger psykologhjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå