Gå til innhold

Den "ekte" Barbie i VG i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste denne veldig "interessante" artikkelen i dag, om damen på 46 som hevder hun er den ekte Barbie, hun har altså brukt over 2,2 millioner kroner på plastikkoperasjoner :overrasket:

For meg så ser overkroppen hennes alvorlig stor ut, hun har kroppsfasong som en mannlig turner eller svømmer.??! Har hun fått transplantert en torso? :ler:

Er dette no' pent da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten var hun født mann, eller så har hun fått transplantert torsoen fra en mannelig svømmer.

Skrevet

Skummelt! Synes forøvrig hun ligner på Kathrine Sørland i ansiktet. :ler:

Skrevet

Jeg tror jeg leste et sted at Barbie som ekte person kunne ikke eksistere. Dette skyldes at henne midje er så smal at den ikke hadde klart å holde opp overkroppen (inkl hennes store pupper). Hun hadde hatt en god del rygg problemer og nakke problemer.

Jeg så bilde i det artikkelet. Jeg syntes damen så rart ut. Hun hadde en altfor smal midje og en overkropp verdig en proffesjonell svømmer. Det passet liksom ikke sammen. Det er tydelig at hun er ikke sånn fra naturens side.

Skrevet
Det er tydelig at hun er ikke sånn fra naturens side.

Sarah Burge (46) er skjønnhetsoperert for nær 2,2 millioner kroner. Føttene er den eneste kroppsdelen hun ikke har fikset på.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Syntes ikke hun så ut som Barbie jeg..

Gjest Fruktfat
Skrevet

altså, dette er jo mobbing av meeeg :grine:

jeg har sånn overkropp. ikke like smal midje, men. bredere over skuldrene enn over hoftene.

det verste var jo egentlig puppene hennes.

Skrevet
Syntes ikke hun så ut som Barbie jeg..

Nei, hun ser jo ut som Kathrine Sørland! :ler: (Ansiktet, sådan)

Skrevet

Enn å gjøre sånt med seg selv for å ligne på en bit plast! :overrasket:

Skrevet

Uff, det er grusomt hva enkelte gjør mot seg selv. Hun var rett og slett fæl og liknet ikke Barbie i det hele tatt -synes nå jeg i hvert fall....

Gjest Miss Guided
Skrevet

og den uttalelsen om at Barbie har et morsomt liv eller no sånt, halloo.....barbie er av plast og smiler alltid og jeg har ennå til gode å høre henne fortelle hvor morsomt hun har det.....

dama trenger psykologhjelp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...