Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Lyst på ny parfyme, men er litt usikker på hvilken da jeg har noen et par alternativer. Kan jeg bare gå inn i parfymeriene og spørre om slike prøveflasker? Har inntrykk av at det er en del som enten ikke har, eller som er lite villige til å gi bort..
Gjest Deception Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Det er nok veldig sjelden de faktisk har slike miniprøver inne; det virker som noe som først og fremst dukker opp i forbindelse med at noe nytt blir lansert.
Gjest Blanca Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Parfymeriene får færre prøver nå enn de gjorde for noen år siden, og de forsvinner raskt. Men det er enkelte ekspeditører som ser på vareprøver som sin private eiendom... Jeg er medlem av Esthetique Identitet og får tilsendt prøver. Har fått mange nå rundt juletider; sist en grufull og syntetisk supersøt Miracle Forever.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Ja, ja, jeg får vel bare spraye litt på håndleddet og kjenne hvordan lukten arter seg utover dagen. Prøve ulike dufter på forskjellige dager så jeg ikke går helt i surr Blanca: Er Estetique Identitet sånn hvem som helst kan melde seg inn i? Takk for hjelpen, begge to
Gjest Advena Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Husker jeg fikk med en liten prøve på en parfyme da jeg kjøpte min, men det var vel for et år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå