Gjest Eføya Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Hei! Det er så mange som spør etter navn vi liker, men aldri de vi ikke liker. Så kan dere ikke fortelle hvilke navn dere ikke liker med kanskje en begrunnelse. Jeg personlig liker ikke navn jeg forbinder med personer jeg ikke liker. De navnene jeg IKKE liker er: Preben Willy Ronny Pål ( Tilfeldigvis alle gutter som ver ekle mot meg på barneskolen :) Jenter: Susanne Amanda (på norsk) Blir litt "jålete navn" Om jeg hadde fått barn " i dag" ville jeg valgt et av disse navnene: Sunniva (lyst og lett) Lucia ( veldig blidt) Katharina (fint på alle språk) Gutt: ??
starie Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 Som nevnt i en annen tråd liker jeg ikke navnet Rasmus. Sunniva er kjempefint
Cilla Skrevet 10. februar 2003 #3 Skrevet 10. februar 2003 Hva er egentlig vitsen med å ramse opp navn en IKKE liker?? Navnevalg er som sagt en smakssak, og vil en ha tips hjelper det lite å vite hvilke navn andre liker?? Hvis dette var en humoristisk tråd kunne den kanskje vært flyttet til et annet sted. Heter hverken Sunniva eller Amanda, men holder for meg selv hvilke navn jeg ikke liker.
*Lillian* Skrevet 10. februar 2003 #4 Skrevet 10. februar 2003 Egentlig ganske enig med Cilla, jeg... Opplever når jeg forteller min familie og mine venner/bekjente om hvilke navn vi ønsker den dagen vi har barn, at de sier "nei herreguuuud, så sært! Så stygt" osv... Det er litt ekkelt, for den dagen ungen kommer til verden synes vi fortsatt at det og det navnet er kjempenydelig, men så skal vi spørre den og den om de vil være faddere også synes de egentlig navnet er dritstygt.... Ubehagelig følelse å vite at folka ikke liker navnet på ungen min, liksom.... Kanskje jeg er litt sær, men...?? Iallfall, på grunn av den følelsen jeg får selv der, så har jeg klokelig begynt å holde kjeft om de navna jeg ikke liker... Lillian - sorry at jeg blander meg inn i tråden, da....
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #5 Skrevet 12. februar 2003 gøril gunnhild solgunn jonny tommy pelle grusome navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå