Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte akkurat en sol bronzer powder derfra, 020. Noen som har prøvd denne til dior? Er den til hele ansiktet eller bare en rouge i kinnene? hmm.. den så veldig fin ut vaffal.. har kjøpt den til guerlein tidligere,men den ble ikke brukt.. synes den lukter sånn!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er solpudder er det til hele ansiktet, kan sikkert bruke den som rouge også. ;)

Er den bra? Synes den lukter litt sånn tørr sopp. :sjenert:

Har prøvd endel, og foretrekker Terracotta Light fra Guerlain. Den lukter jo bare godt, men Dior sin bare stinker! :overrasket:

Skrevet

Hi hi tørr sopp?:P ik luktet d jeg hm.. huff håper ikke den gjør d..

guerlain sin lukter godt! men litt for godt og for mye. lukter litt som farmor:p dessuten synes jeg den ble så rød i utelys på meg,men kan jo godt hende jeg tok helt feil farge..synes d er forferdelig vanskelig å velge riktig farge!!..

Skrevet

Å? hmm guelain terracotta N 20 står d på minn..

d som er så dumt er at lyset på parfymeriet er jo gulaktig,når jeg kommer ut er jo fargen heeelt annerledes..tror jeg kanskje kunne blitt fornøyd om jeg fant en som var mer min farge..

Skrevet
Å? hmm guelain terracotta N 20 står d på minn..

d som er så dumt er at lyset på parfymeriet er jo gulaktig,når jeg kommer ut er jo fargen heeelt annerledes..tror jeg kanskje kunne blitt fornøyd om jeg fant en som var mer min farge..

WHat?! Stakkers jente. :grine:

Har nemlig nummer tyve jeg og. Og det sitter kjempebra på meg.

Men prøv det Dior-solpudderet da, og avgi rapport etterpå. ;) Er nysgjerrig på det. :hoppe:

Skrevet

Hihi .. :P hmm.. rart at d skulle bli så rødlig på meg da :0/ mange som har skrytt sånn av d,men på mg ble d ikke no fint!

ska gi rapport ja ;)

men den linken du sendte..med guerlain og alle de fargene ..hva er egentlig d?

• 2 uker senere...
Skrevet

Dioren var litt parfymert eller no andre sterke greier,fikk utslett av den!!! :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...