Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hei!! Jeg har en eks som siden det ble slutt for tre uker siden, tar kontakt med èn gang jeg logger meg på msn. Ikke noe plagsomt altså, han er bare hyggelig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.. Han spør gjerne om jeg skal ut på date osv... I mine ører så høres han sjalu ut ettersom han tar opp det temaet hver eneste dag. Jeg har spurt han rett ut om han er sjalu men det blånekter han på. Så jeg lurer på hva han egentlig vil og hva er det menn tenker på når de gjør sånn? (det var han som gjorde det slutt). Forslag?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Kontroll? Hvorfor i all verden vil han ha det når det var han som gjorde det slutt? Jeg skjønner meg ikke på mannfolk. Vil ikke ha meg, men vil heller ikke at andre skal ha meg, er det det som er greia?
Snuppen Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Han er kanskje litt usikker, vil selv prøve noe nytt.. men ikke at du skal for da mister han deg ordentlig...nå som du er singel og det var han som gjorde det slutt føler han kanskje han kan ta dg tilbake om han vil.og liker den følelsen?
Gjest Vidvandre Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Kan jo også være han faktisk bare prøver å være hyggelig og vise at han ennå bryr seg om deg selv om dere ikke passet sammen som par? Eksen min er sjelden innpå msn, men når han er det spør han alltid om hvordan jeg har det og om hvordan det går med kjærligheten. Har vel litt dårlig samvittighet for at han slo opp og spør for å forsikre seg om at det går bra med meg videre. Eller så kanskje han angrer litt på at han slo opp med deg og er, kanskje ikke veldig sjalu, men litt misunnelig på de som "får" deg nå.
Gjest Maxagaze Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Hei!! Jeg har en eks som siden det ble slutt for tre uker siden, tar kontakt med èn gang jeg logger meg på msn. Ikke noe plagsomt altså, han er bare hyggelig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.. Han spør gjerne om jeg skal ut på date osv... I mine ører så høres han sjalu ut ettersom han tar opp det temaet hver eneste dag. Jeg har spurt han rett ut om han er sjalu men det blånekter han på. Så jeg lurer på hva han egentlig vil og hva er det menn tenker på når de gjør sånn? (det var han som gjorde det slutt). Forslag? ← Skaff deg en IM klient som lar deg logge på usynlig for utvalgte kontakter ! Jeg tror programmet Trillian klarer det. Når det har gått en tid, og han ikke finner deg på MSN lenger (usynlig=avlogget status), vil han sannsynligvis gå lei. Deretter kan du gå over til MSN igjen (eller bare kutte ut MSN for godt, den er IMO en dårlig klient).
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Jeg vil jo ikke blokkere ham heller... liker han jo veldig godt fremdeles.
Snuppen Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Er jo bare å blokkere en person d da? .. tar han da kontakt på tlf så er han jo intr.. men spør han rett ut hva og hvorfor..
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Ok, han har nå tatt kontakt med meg på tlf siden jeg har vært offline på msn de siste par dagene. Han ville gjerne hilse på meg i helga, men det passet dårlig for meg siden jeg skal feire jul med familien. Jeg er fremdeles usikker på hva han vil. Han er ikke akkurat typen til å snakke om følelser..
Snasen Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Sånt kan jeg også spørre ekser om. Det handler mer om at jeg gir totalt faen i dem og er drit nysgjerrig.
Gjest Fnizemuza Skrevet 23. desember 2006 #11 Skrevet 23. desember 2006 Sånt kan jeg også spørre ekser om. Det handler mer om at jeg gir totalt faen i dem og er drit nysgjerrig. ← Da gir du jo ikke faen da
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. desember 2006 #12 Skrevet 23. desember 2006 Hadde en eks som var litt sånn en gang. Først hadde jeg litt kjærlighetssorg og prøvde å få han tilbake, etter ikke så veldig lang tid kom jeg over det og begynte å flørte litt med en annen, og det merket han. DA ble han desperat og begynte å sende meldinger til meg hele tiden, ba meg med ut osv. Jeg vet nå ikke, men kanskje det er litt sånn at han ikke vil ha deg (sånn forstått at han må være trofast mot deg osv.), men ikke vil at noen andre skal ha deg heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå