Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer stadig over ulike nettsider som handler om å gjøre store penger via Internett. I dag leste jeg om å tjene penger som affiliate på Internett her:

http://www.tjenmyepenger.com/faq.html

Jeg er litt usikker på hvordan man gjør dette, og kan hvem som helst gjøre dette, evt, er det lovlig?

Må jo si at det virker svært fristende, ettersom jeg er fattig student, og dette virker som en enkel måte å tjene penger på.

Håper det er noen her som har erfaring med å tjene penger på affiliate-virksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd dette og har vel egentlig ingen planer om å gjøre det heller. Lette penger finnes ikke......

Skrevet (endret)

Hei Webgirl!

Å være en "affiliate" betyr at du reklamerer for andres produkter. Florerer av ulike produkter på nettet som du kan tjene en del penger på.

Har selv ett par nettsider og en blogg jeg tjener rundt 300 kr daglig på. Er ikke veldig mye, men målet er å tjene mer etter hvert.

Dersom du aldri aldri før har jobbet som "affiliate", og heller ikke har så mye kjennskap til Internett, må du nok regne med litt arbeid først.

For å si det sånn, du skaffer deg "lettjente penger", men det krever at du jobber en del i begynnelsen, før du ser noe til pengene.

Ja, det er fullt ut lovlig.

Lykke til!

Endret av Newbie2
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

There's no such thing as easy money or a free lunch...

Gjest Valiant Thor
Skrevet
There's no such thing as easy money or a free lunch...

That`s Is Rigth You Know......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...