Nikki Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Hei. ikke sikker på hva jeg skal skrive som overskrift, men men. Spørsmålet mitt er om det er noen som vet hvor lang tid det kan ta fra man bestiller noe på amerikansk nettside og til man får pakken. Sånn ca tid?? Har bestilt noe på nettet for første gang i mitt liv og venter i spenning på pakken. Fant nemlig ikke noe informasjon om det på nettsiden jeg bestilte fra... Håper noen kan hjelpe meg.
Medinilla Magnifica Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 Det kan ta alt fra et par dager til ukevis. Varierer med andre ord veldig. Hvis du leter bedre på den siden du bestillte fra står det nok der.
Snuppelure Skrevet 12. februar 2003 #3 Skrevet 12. februar 2003 Det eneste jeg kan si er -Smør deg med tolmodighet. Sorry, men det kan nok ta litt tid ja..... hørt om flere som sliter med dette....
Megan Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Har bestilt diverse cd'er og dvd'er, og har stort sett fått dem innen en uke. Men det pleier de å skrive på siden.
Gjest Duchess Skrevet 13. februar 2003 #5 Skrevet 13. februar 2003 Varierer veldig, men jeg fikk mine etter 14 dager
Malou Skrevet 13. februar 2003 #7 Skrevet 13. februar 2003 Bestilte noen bilder en gang, tok sånn ca 1 måned før jeg fikk dem, men det var verdt å vente på Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå