Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kan noen anbefale meg en bra parkdress med gummi på knærne og på rompa.Har Helly hansen sin nå.Er litt skuffet da den er dyr,får fort rifter, og den blir fort våt igjennom.Jenta mi på 8 år vil kun bruke de med gummi. Ellers skall man bruke vanlig parkdress med regnbukse øver.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Har du prøvd Reima sine dresser? (mener de skal være med gummi...) De skal være veldig gode... Men nei, du skal ikke måtte ha regnbukse oppå parkdressen hvis det er snakk om at barnet ditt leker vanlig ute og ikke svømmer i pyttene ;) Jeg hadde gått på Reflex eller noe sånn og spurt dem...

Skrevet

Dattern leker ikke vanlig uten liker og svømme i vannpyttene ! ønsker tips på i god seleregnbukse.

Skrevet

Kappahl har noen gode parkdresser, de kom også best ut i test sammen med Reima sine, men er desto billigere. Bi har den fra Kappahl til gutt og er godt fornøyde.

Skrevet

:nisse::nisse: Jeg er ikke itvil om hva jeg ville kjøpt... Reima dressene er absolutt perfekte. Da kan datteren din "svømme" i vanndammene. Det er ikke gummi utenpå Reima dressene, men de er helt vanntette. De nye Reima tec + er dessuten ekstra slitesterke. Reima finnes i både hele og todelte dresser.....

:nisseblunk:

Mine barn har brukt og bruker Reima dresser. Dressene er dessuten mye lettere enn andre dresser, og derfor mye mer behagelige å bruke....

Skrevet
Reima dressene er absolutt perfekte.

Men Reima-dressene er da ganske dyre, er de ikke?

Skrevet

:nissekonekyss: Jo, Reimadressene er veldig dyre. Men de holder til flere barn. Har du ikke flere barn selv, kan du kjøpe og/eller selge på Finn. no. Det har vært mange fine der inne. :nisse:

Vær bare nøye med å sjekke hvordan de er behandlet og vasket, før du evt kjøper brukt.

Skrevet

Yngstemann hos oss overtar nå jobben med å slite videre på de Reimadressene eldstemann ikke har klart å lage merker i til tross for iherdige forsøk.

Kvalitet koster, men det er mange ting jeg heller sparer penger på enn yttertøy og fottøy til gutta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...